Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har en häst kastar sig i stallgången när jag binder upp henne. Det är gått en och annan lädergrimma. Har läst om gummirepen man kan...
Hästhantering
Pålle är uppfödd på stort stuteri där han gått på lösdrift med sin mamma. Pålle togs hem som ettåring och sedan satte hantering av Pålle...
Hästhantering
Hur gör man det? Det handlar om en kortare sträcka (3 mil) och hästen är stört omöjlig att lasta. Problemet är inte att få in honom utan...
Hästhantering
Köpte en häst för 2 dagar sedan men är lite orolig för henne hon äter väldigt dåligt ändå ser hon inte jätte orolig ut,men förmodligen...
Hästmänniskan Ja, utifrån den aspekten skulle det vara bra med ridlektioner. Jag kan nog absolut vara hemmablind då hästen jag hade sist var ”perfekt”...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.