Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Ridning hej! vi kanske ska få låna en shettis som kompis till min c-ponny, det jag undrar är om jag kan rida den någon gång? eller är jag...
Svar
14
· Visningar
1 624
Senast: IngelaH
·
A
Ridning Som titeln lyder, vad är det egentligen som gör detta så svårt? Finns säkert många av er därute som sitter som tända ljus utan något som...
2
Svar
25
· Visningar
2 838
Senast: annibanni
·
L
Ridning Har ni inte sett detta fantastiska klipp, gör det! En fantastiskt vacker knabstruperhingst som är helt blind - och utbildad högt i den...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 113
Senast: mackan
·
D
Ridning Hej, nu vet jag inte om det finns någon liknande tråd, men jag sökte och kunde inte hitta något passande. Det jag undrar är om det...
Svar
3
· Visningar
747
M
Ridning Varför blir vissa hästar busiga när man rider då det är kallt?
Svar
7
· Visningar
1 316
Senast: Miloni
·
Ridning Har en frieser på foder som jag har på foder för att hon är hastigt inriden o inkörd i holland o har därefter varit avelsto. När ägarna...
Svar
14
· Visningar
3 276
Senast: Mariaauto
·
Q
Ridning Tja! Hade det inte varit härligt med en hinderrobot som man kunde ta hjälp av vid hoppträning/tävling? :idea: Jag gör ett arbete i...
Svar
5
· Visningar
1 097
Senast: Ek3n
·
A
Ridning Antar att det är någon som provat detta! Hur går det till? Vad behöver man för utrustning? Vad händer om tolkaren ramlar och tappar...
2
Svar
20
· Visningar
8 036
Senast: Soff91
·
Ridning Hej! Har en D-ponny på tolv år (sto, grov och stark sak, haha) Mitt problem är att hon inte riktigt orkar bära sig riktigt i galoppen...
Svar
7
· Visningar
1 972
Senast: _Amazing_
·
Ridning Är nyfiken på er andras uterittsvanor där ute :laugh: Brukar ni rida på långritter? Hur ofta? Vad är en långritt för dig? Är det att...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Chili
·
Ridning *Vet inte om denhär tråden hamnat rätt men jag chansar.* i stallet finns 5 hästar, varav 2 är små ponny ston en inriden för...
Svar
5
· Visningar
1 000
Senast: Jerseyite
·
Ridning Hej! Här är bild på mig och min maxade c-ponny. Fråga1: Är mina stigläder bra för hoppning-korta/länga? Fråga2: Ser jag för lång...
Svar
4
· Visningar
1 650
Senast: ZOFUS
·
B
Ridning Hejsan! undrade bara hur ni träna era hästar nu när det är så mycket snö ute. själv skrittar jag mest runt i en paddock med jätte...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: johannaminsann
·
B
Ridning Hej alla! Jag vet inte hur jag ska börja, jag har en 17 årig travare och jag har kommit på mig själv med att vara lat, har inte haft...
Svar
9
· Visningar
1 297
Senast: Speedway
·
Ridning Hur gör ni på vintern när det är mycket snö? Har ni skor och broddar eller utan skor? Vi har inga skor på sommaren och hade väl...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 114
Senast: lobell
·
Ridning Ja jag vrider och vänder på det hela nu, håller som bäst på att sitta in min snart 4 åriga lilla pålla och har nu införskaffat en...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 418
Senast: gadriel
·
E
Ridning Hejsan! Hur ska man på bästa sätt träna upp hästens rygg och bakdel helt oskadligt? Någon som har bra tips på sådan träning?
Svar
8
· Visningar
1 365
Senast: Big_lady_zola
·
Ridning Nu på vintern har det kommit upp några problem som jag inte vet varför dom har kommit. en del säger att det beror på kylan men jag...
Svar
13
· Visningar
1 310
L
Ridning Hej. Jag är en tjej på 15 år, 160 lång väger 45. Jag har ridit i 7 år. mest dressyr och lite hoppning. Jag letar efter en Dponny/häst...
Svar
16
· Visningar
3 899
I
Ridning Hej Jag undrar vad förvänd galopp är? Och vad är det bra för? Tack :)
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Deimion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka