Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Idag på väg hem från min morfar (17 mil ut i skogen inåt landet från Umeå), så ser jag helt plötsligt en hund springa på vägen utan...
Svar
16
· Visningar
2 323
Senast: Rie
·
A
Övr. Hund Kan vi inte ha en tråd där vi redovisar våra resultat och visar bilder om vi har? Förra helgen så var Kiera & jag ute i Lkl 1, det gick...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: LillaMy84
·
Hundhälsa Sigge är nu knappa 8 månader gammal och har alltid ätit Eukanuba puppy, även hos uppfödaren. Som jag förstått det är det ett bra foder...
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Tikskydd på sina tikar när dom löper??? Hur lång tid tog det innan dom vande sig vid dom??? Kan ni ha på d på natten utan att dom tar... 2
Svar
20
· Visningar
2 446
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ja alltså.. Jag kanske framstår som en riktig idiot nu men.. Min lilla tik på snart 6 år har i alla år löpt en gång/år ( jag har haft...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag satt och ögnade igen mina räkningar och såg att jag betalar väldigt mycket för olika medlemsskap i diverse klubbar hit och dit :eek... 2
Svar
20
· Visningar
1 469
Senast: Bebben
·
S
Hundhälsa Kort fråga; om en hund hoppar mycket när den hälsar på människor men även annars, även om det är glatt, är den dominant då?
Svar
13
· Visningar
1 789
Senast: Hemlighetsmakeri
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder. Hur många här inne på buke har Collie, framförallt LH, men ni som har Korthår är oxå välkomna:bow: Vi, som... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 319
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag var på föreställning igår med Björn Gustafsson, Måns Möller, Öss Nuyen och Soran Ismail. Rätt vad det är så ringer mobilen, jag... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
20 789
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Vår granne (har sommarstuga bredvid oss) meddela att deras hund har fått loppor och de tänkte komma ner i helgen. De har droppat exspot...
Svar
13
· Visningar
1 578
Senast: Terja
·
A
Hundhälsa jag har en shitzu/lasa apso på 8 månader och hon har blivit lite konstig på sista tiden, den sista veckan ungefär. Jag såg en...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter ett halsband som liksom ser ut som det är dubbelt (alltså två varv på varandra inte bredvid varandra). Det är ett...
Svar
11
· Visningar
1 797
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Har lite problem när vi ska starta, märk väl bara FÖRSTA starten i fria följet då jag har svårt att få hans uppmärksamhet. Alltså när vi...
Svar
5
· Visningar
768
Övr. Hund Det här är ju bara så sjukt så jag vet inte vad... 2
Svar
27
· Visningar
2 016
Senast: Atalantha
·
M
Hundavel & Ras Hejsan, jag har en hund som nu är ca 12 veckor . När han blir äldre vill jag avla på han. Hur går man tillväga då? Man lägger ut en...
Svar
13
· Visningar
1 461
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Mamma har en finsk lapphunds hane. Det är så mycket bakrund som ja inte kanske kan ta upp men ja ska försöka kortfatta det hela. Han... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 923
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Har en liten fråga som jag undrar hur ni skulle gjort. I söndags kom en tik som ägarna trodde var i rätt tid under löpet men hon var...
Svar
1
· Visningar
819
Senast: Gnist
·
W
Övr. Hund hej jag har en tik på 1år som jag har tränat ensamhetsträning sen hon var 5månader (det var då jag köpte henne) ps. jag började inte...
Svar
15
· Visningar
1 173
Senast: Wassertropfen
·
S
Övr. Hund Jag vet att det ska finnas en sån bra sida med bilder på schäfrar ifrån 40talet och framåt, där man ser hur dom har ändrats något...
Svar
5
· Visningar
1 789
Senast: Salla
·
Övr. Hund Varenda gång jag ska koka vovvsan hirs/bovete/ris gröt så glömmer jag bort att jag kokar den. Ska ju koka en timme. Tänker varje gång...
Svar
2
· Visningar
779
Senast: Apollo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka