Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Mest riktat till er som bor i lägenhet:) Hur ofta är ni ute med hunden? Hur länge är ni ute? Är det skillnad hur mycket ni är ute... 2
Svar
38
· Visningar
3 330
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Jag har en hund som vi i lördags tog till vetrinären då vi misstänkte uvi, vilket stämde, vi kom in i tidigt skede och hon fick medecin...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Chickengirl
·
N
Övr. Hund men fick inget napp. Är väl svamp, pevaryl fotpuder borde funka. Träffade en äldre karl som stoppade hundens tassar i vinäger? Han sa...
Svar
5
· Visningar
1 952
Senast: Carolininen
·
A
Övr. Hund Jag slår ihop 2 frågor i en tråd, hoppas det går bra :) Kan börja med att berätta lite bakgrundsinfo om jycken ifråga...
Svar
11
· Visningar
1 499
Senast: Atalantha
·
Q
Hundhälsa Hej alla! Hittills har jag bara läst och förundrats över den enorma kunskapen Buke rymmer, nu behöver jag er hjälp! Under mitt...
Svar
12
· Visningar
1 737
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Satt och läste Värnpliksnytt och där talas det om en schäfer som köptes för 187 000 skr. Det var tydligen inte alls ett ovanligt högt... 2
Svar
23
· Visningar
2 452
Senast: Swat
·
Övr. Hund på bild...:grin: Först ut är Kato, nyss fyllda tre år Sedan har vi Oscar, snart elva bast
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Tibra
·
S
Övr. Hund Är det någon som vet hur det gick för den svenske hunden som flyttades till Norge, och som de norska myndigheterna ville avliva eftersom...
Svar
1
· Visningar
1 010
Senast: tott
·
Övr. Hund Min lilla vovva i lägenheten
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Johanna_B
·
Övr. Hund Nu buke, behöver jag hjälp! Har sen en vecka tillbaka en 8-månaders omplaceringshund. En schabradortik som farit illa och inte fått...
Svar
19
· Visningar
1 345
Senast: minimoj
·
Övr. Hund känns nog inte så bra om man dessutom har småhundar... 2
Svar
37
· Visningar
2 939
Senast: stjarnfrugt
·
Övr. Hund Blev riktigt skrämd av en man i skogen i går morse..Som vanligt så gick jag ut med hunden ca 04.15,vi har en kortare sträcka på morgonen... 2
Svar
20
· Visningar
2 365
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund För er som inte gillar att se köttspill etc.: Öppna inte tråden! Man tager några hinkar köttspill och några baljor med fett, lite... 2
Svar
24
· Visningar
2 311
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Jag har en phalene tik på 1.4 år, hon hade sin första löp i Maj i år, så det börjar väll bi dax för andra löpet snart. tränar agility...
Svar
2
· Visningar
2 728
Senast: sireen
·
Övr. Hund Hej! Jag har fått problem med att mina hundar slåss. De är kastrerade, men en av dem har drabbats av hybris.. Dessvärre slåss han uselt...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: squarepants
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli mer och mer förvirrad allt eftersom jag läser i nya trådar. Fler och fler innehåller ordet dominans lite till höger... 2
Svar
22
· Visningar
2 163
Senast: Blandrastik
·
B
Övr. Hund Jag och min lilla dvärgpincher ska dit, tänkte att det skulle vara roligt att träffa på lite bukare medens man ändå var där! :) Så... 2
Svar
28
· Visningar
1 773
Senast: Casper
·
Övr. Hund Börjar på allvar tro att Generalens boxer bytt skepnad och flyttat in till oss... :crazy: Hur skall jag annars förklara en intensitet... 2
Svar
37
· Visningar
3 275
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Släng in lite jämförelsebilder på era hundar från när de var små och hur de ser ut idag! Alltid roligt när man märker att de... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
11 547
Senast: MsLuna
·
Övr. Hund Min sambo och jag vill skaffa hund. Dock är vi lite osäkra på hur vi ska gå till väga, vad som är mest lämpligt. Vi är båda väldigt...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Luxus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka