Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

D
Övr. Hund Har letat i flera dagar efter någon produkt för att kunna fjärrstyra lås av en hundlucka. Jag har tänkt att jag skall ha...
Svar
2
· Visningar
1 811
Senast: d00ape
·
B
Övr. Hund Hej allesammans. Finns ju många kloka människor därute som kanske kan hjälpa mig? :) Ska försöka göra historien kort. För ett...
Svar
8
· Visningar
1 417
D
Hundavel & Ras Hejsan, Jag har fått höra såååå många olika sätt att ta hand om valparna när man har en kull hemma. Kan inte ni snälla berätta hur...
Svar
14
· Visningar
1 990
Senast: DuploBit
·
Hundhälsa Veterinär är kontaktad och konsulterad! Så var det avklarat ;) Något är galet med Nellie! Hon ser ut att ha gått upp mkt i vikt...
Svar
17
· Visningar
2 027
Senast: Sablar22
·
A
Hundträning Hur gör ni när ni tränar koppelhyfs med era hundar? Vad har ni för krav? Får hunden gå framför? Eller är det bakom/brevid som gäller... 2
Svar
25
· Visningar
2 232
Senast: dannilall
·
M
Hundavel & Ras Vi fick hem en liten en för några timmar sen, utstött av sina syskon och för svag för att orka dia sin mamma. Han som äger kullen har 15... 2
Svar
25
· Visningar
11 117
Senast: orcide
·
Hundhälsa MIn gamla hund har ont i kroppen och har tidigare stått på rimadyl, i sommras provade man att behandla med Cartrophen, injektioner med 7...
Svar
3
· Visningar
5 536
Övr. Hund Jag blev så jäkla inspirerad av filmen med lilla Bosse och hans färdigheter så jag kom på idèn att vi kanske kunde ha en liten... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
7 625
W
Hundhälsa Hjälp!!! Min hund Wilma är en Eng. Springer Spaniel och 7år. Sedan 2007 har hon haft problem med slemhinnor, speciellt runt...
Svar
6
· Visningar
2 138
Senast: Wilmas matte
·
F
Hundhälsa Hej! Nu har min högt älskade Rottweiler fått sin "röntgendom". Vi fick tillbaka det igår och det står: HD grad C ED 0...
Svar
6
· Visningar
1 890
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Måste bara skriva av mig då jag (som nybliven hundägare) börjar upptäcka hur knäppa folk är med sina och andras hundar :cool: Jag har... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 988
Senast: skuggi
·
M
Övr. Hund Någon som har en sådan? Funderar på att köpa en.. Men har tyvärr inte mycke erfarenhet av rasen.. Nu som har en RR: Kan någon berätta...
Svar
17
· Visningar
1 805
Senast: Swat
·
Hundavel & Ras X och Y importerar en hund tillsammans där X har hunden som sin, men Y har avelsrätt. Hur funkar det i praktiken? Vem står för...
Svar
14
· Visningar
1 365
Senast: lady_vip
·
S
Hundträning Jag har ganska nyligen tagit över en 6 årig Tervueren. Han kan ganska mycket överlag, men jag är ganska bortkommen då det är min första...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: Saeves
·
Hundavel & Ras Mellan C.I.B och C.I E? Kan någon förklara?
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Sådan där C me reflexspray man kan spraya på hunden (eller katten), som är osynlig i dagsljus men reflekterar i mörker om den belyses... 2
Svar
20
· Visningar
9 261
Senast: Zaki1
·
Hundhälsa Hej Spelar det någon roll vid vilken ålder man HD-röntgar en hund? Eller kommer det alltid ge samma resultat oavsett hur gammal...
Svar
1
· Visningar
1 178
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jaha, tydligen postar jag trådar bara när det krisar sig ;) Fröken är 7 månader i dag och på väg in i sitt första löp. Hon har alltid...
Svar
3
· Visningar
1 233
Senast: soffa
·
Hundavel & Ras Har några ggr sett hundar som ser ut såhär, men vet inte vilken ras det är. När jag förklarat för min kunniga hundvän gissade hon på...
Svar
7
· Visningar
1 528
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Fick idag höra från en brukshundsklubbs tränare att man inte ska låta hunden leka med andra hundar om man ska tävla. Detta har jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 181
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ny på Buke
  • WE-tråden