Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Nu har vi bekantat oss lite med nye familjemedlemmen - kolla in dessa tassar alltså ;) Just nu bara 6 veckor gammal. Inget är som...
Svar
9
· Visningar
1 319
Senast: Clintan
·
Övr. Hund I februari förfrös sig hundarna när de var på rymmen. Doris förfrös tuttar och tassar och Ester förfrös tassarna. Veterinären trodde att...
Svar
4
· Visningar
908
Senast: Icebabe_1
·
E
Övr. Hund nånn som har en Berner Sennen här..? :angel: Älskar bara den rasen.. har två berner tikar nu. En på 10 år o. hennes dotter på 7 år...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Strävhårshane ur egen uppfödning, 15 år den 2 Mars 2004.. har varit jakthund och enormt tillgiven självklar familjemedlem i hela sitt...
Svar
15
· Visningar
2 500
Senast: Bia
·
C
Övr. Hund Är ny på det här med utställningar och har en liten fråga ang vaccinationer. Jag har tänkt ställa ut på Malmö internationella den 20...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Javan
·
T
Övr. Hund Hur går det för era telingar nu under nyår? Storasyster i vår familj är helt van vid båda raketer och smällare. Hon tittar upp i luften...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 855
Senast: LIA
·
F
Övr. Hund ...när hon leker i sin älskade snö... http://community.webshots.com/photo/94612478/107479996nPXhuL sen bläddrar man med pilarna uppe...
2
Svar
23
· Visningar
1 869
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund :confused: Hon fullkomligt älskar raketerna, fick gå ut med henne precis vid tolvslaget (alla andra gick ju ut, och hon ville inte va...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: crazy
·
S
Övr. Hund Här är min blandras tjej. Hon blir 3 år i mars och heter Skrållan ! Någon vecka gammal Precis hemkommen (8 veckor) 7 Månader...
Svar
7
· Visningar
899
Övr. Hund När jag var i stallet idag luffade det omkring en söt liten drever där. Trodde först det var nån i stallet som hade med honom, men det...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Min goldentik har 2-´3 stycken fettknölar på ryggen. Någon annan som fått´veta nått om det här ska man röra dem? eller bara låta dem vara`?
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Stoppard
·
C
Övr. Hund Ska iväg och titta på en valp imorgon. Kommer troligtvis bli så att den lilla valpen kommer att komma hem till mig inom en snar framtid...
Svar
10
· Visningar
1 087
Senast: claraswe
·
G
Övr. Hund Jag satt och kollade på några hundar på SKKs hunddata och såg att en hund hade på utställning fått Rapporteringskod: A! Jag är lite...
Svar
1
· Visningar
1 150
Senast: Tippan
·
C
Övr. Hund Hej behöver lite hjälp utav er duktiga hundmänniskor. :) Jag ska ju få ta hem min lilla goa valp nu den 7 januari. Samma datum som hon...
Svar
3
· Visningar
1 338
Senast: cleo02
·
Övr. Hund Är det nån här som har erfarenhet av en hund som blivit tvärt döv? Vår hund har under hösten helt plötsligt blivit jättedöv, han hör tex...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Gud va trött jag är på oseriösa valpköpare. Vet inte hur många som har ringt och verkat jätteseriösa, men sen när jag har pratat med...
Svar
15
· Visningar
1 670
Senast: Meibla
·
B
Övr. Hund hej jag har en hundvalp som är 10 månader. hon är mycket störig. så jag undrade om ni kunde hjälpa mig med att lungna ner henne jätte...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Vaccan
·
C
Övr. Hund Någon som vet vilken helg den är?
Svar
3
· Visningar
759
Senast: mannes
·
Övr. Hund Ihh.. snart (ibörjan på Januari) ska jag lämna över handpenningen på vår valp. Jag går omkring som en gravid kvinna i väntan på bebisen...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/16 tolv år gammal http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/15 fyller fem år IDAG
Svar
8
· Visningar
859
Senast: FiaOchSaffe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka