Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Är det nån här som har erfarenhet av en hund som blivit tvärt döv? Vår hund har under hösten helt plötsligt blivit jättedöv, han hör tex...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Zewz
·
Övr. Hund Gud va trött jag är på oseriösa valpköpare. Vet inte hur många som har ringt och verkat jätteseriösa, men sen när jag har pratat med...
Svar
15
· Visningar
1 660
Senast: Meibla
·
B
Övr. Hund hej jag har en hundvalp som är 10 månader. hon är mycket störig. så jag undrade om ni kunde hjälpa mig med att lungna ner henne jätte...
Svar
15
· Visningar
1 238
Senast: Vaccan
·
C
Övr. Hund Någon som vet vilken helg den är?
Svar
3
· Visningar
759
Senast: mannes
·
Övr. Hund Ihh.. snart (ibörjan på Januari) ska jag lämna över handpenningen på vår valp. Jag går omkring som en gravid kvinna i väntan på bebisen...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Hund http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/16 tolv år gammal http://www.lunarstorm.se/AMIA/kollage/15 fyller fem år IDAG
Svar
8
· Visningar
847
Senast: FiaOchSaffe
·
Övr. Hund Vad gör man egentligen om ens hund fått i sig små resp. stora mängder choklad? Eller om man bara MISSTÄNKER att hunden kan ha ätit det...
Svar
14
· Visningar
1 634
Senast: Niki
·
M
Övr. Hund för o gå rakt på sak: blåbärssoppa har blivit attackerad av en kåt rottweiler :crazy: försökte sätta på henne, massa massa kilon som...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: missPetra
·
Övr. Hund Satt här och funderade på omjag skulle skaffa hund. Har lite funderingar, hur gör ni när ni måste fara bort typ en dag eller dyl. och...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Lena
·
B
Övr. Hund Det är så att min golden-hane har kliat sig i sina öron jättemkt dom sista veckorna, och så skakar han huvudet väldigt ofta... Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 017
·
Övr. Hund Vi har idag fått hem våran sötta lilla flick på 8 väcker. :love: Nu undrar jag brukar valp magar va uppsvällda? Henes mage är som en...
Svar
17
· Visningar
1 348
Senast: Zoya
·
Övr. Hund skulle titta på täcken till hundrna igår. hittade jättefina och praktiska, men det kostade 650 spenisar :eek: :eek: för 40 cm galon med...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: alfonzmatte
·
Övr. Hund Skulle beställa tid hos vet. åt Tim. Men dom hade bara jourvet. så jag får väl vänta till första vardagen :crazy:
Svar
2
· Visningar
926
Senast: Mischmasch
·
Övr. Hund vad betyder de här förkortningarna? :confused: :confused: Gk Ekl Rph, Hkl Skh Skh-Rph-Sök Lp2
Svar
2
· Visningar
2 374
Övr. Hund Har en irländsk setter-hane, som är 1,5 år gammal. Han är HD-röntgad, och har grad C, men har inte visat några bekymmer alls. Än. Den...
Svar
18
· Visningar
1 099
Senast: SaraMara
·
Övr. Hund Efterlyser min hunds bror, som varit försvunnen i två veckor nu. Chansen att han överlevt ute är ju ganska obefintlig, men kanske har...
Svar
18
· Visningar
1 621
Senast: Ceder
·
B
Övr. Hund Här kommer några bilder på Rex (Vargguld's Kristall) :love: Vovven Vovven igen=) Vovven tugg tugg Hopp =) Visst är...
Svar
15
· Visningar
1 003
·
C
Övr. Hund Hur ligger det till egentligen? Får man "okynnes"-smälla? Det var någon lag som stiftades, ändrades den igen eller? Eller måste det vara...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: Marita2
·
K
Övr. Hund Här kommer en läcker bild på min ena hund Zelma som är blandras dalmatiner/greyhound...
Svar
5
· Visningar
932
M
Övr. Hund Villken ras tycker ni skulle passa om man är ganska aktiv vill gärn ha med hunden ute i skogen när man rider och gäna på tävlingar osv...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Niki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30