Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Har under flera år mött en ensam hund på mina hundpromenader. Han har alltid gått undan när man närmar sig honom och sett ut att vara i...
Svar
17
· Visningar
1 820
Senast: jontemyra
·
H
Övr. Hund Vi har allergi i familjen Villka är det som är så kallade allergi hundar?
2
Svar
22
· Visningar
12 217
Senast: LabeRt
·
E
Övr. Hund Är det svårare för hunden att spåra i snö ? :confused:
Svar
3
· Visningar
1 720
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund hur funkar hund dagis? och hur mkt kostar det cirkus per h? är medveten om att det är olika på olika ställen, men på ett ungefär?
Svar
1
· Visningar
722
Senast: kpist
·
T
Övr. Hund Collie & heleforskorsning? vad tror ni om denna korsning? Har en bekant som har en collie tik som tjuvparat sig med en heleforshane...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: mimmipigg
·
C
Övr. Hund Jag har hela mitt liv drömt om att ha hund men pappa har sagt blankt nej.Först ville jag ha en schäfer för att mormor hade det..lite...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: Camarotheking
·
A
Övr. Hund Va gör ni med era hundar på nyår? för att hålla de lugna och så? Våran lilal hund e hur nervös som helst så man tror nästan att han...
Svar
13
· Visningar
1 156
Senast: Zewz
·
Övr. Hund kollar runt lite och ser att en kennel jag haft ögonen på har parat nu i veckorna, tiken och hanen såg skitfina ut.. Självklart började...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: kpist
·
B
Övr. Hund Hej! Jag undrar vad priserna för labrador, golden och berner sennen brukar ligga på. Jag och sambon går nämligen i hundköpartankar och...
Svar
2
· Visningar
5 527
Senast: semlis777
·
M
Övr. Hund Nu har vi bekantat oss lite med nye familjemedlemmen - kolla in dessa tassar alltså ;) Just nu bara 6 veckor gammal. Inget är som...
Svar
9
· Visningar
1 315
Senast: Clintan
·
Övr. Hund I februari förfrös sig hundarna när de var på rymmen. Doris förfrös tuttar och tassar och Ester förfrös tassarna. Veterinären trodde att...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: Icebabe_1
·
E
Övr. Hund nånn som har en Berner Sennen här..? :angel: Älskar bara den rasen.. har två berner tikar nu. En på 10 år o. hennes dotter på 7 år...
Svar
1
· Visningar
848
Senast: Clintan
·
B
Övr. Hund Strävhårshane ur egen uppfödning, 15 år den 2 Mars 2004.. har varit jakthund och enormt tillgiven självklar familjemedlem i hela sitt...
Svar
15
· Visningar
2 497
Senast: Bia
·
C
Övr. Hund Är ny på det här med utställningar och har en liten fråga ang vaccinationer. Jag har tänkt ställa ut på Malmö internationella den 20...
Svar
6
· Visningar
982
Senast: Javan
·
T
Övr. Hund Hur går det för era telingar nu under nyår? Storasyster i vår familj är helt van vid båda raketer och smällare. Hon tittar upp i luften...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 855
Senast: LIA
·
F
Övr. Hund ...när hon leker i sin älskade snö... http://community.webshots.com/photo/94612478/107479996nPXhuL sen bläddrar man med pilarna uppe...
2
Svar
23
· Visningar
1 866
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund :confused: Hon fullkomligt älskar raketerna, fick gå ut med henne precis vid tolvslaget (alla andra gick ju ut, och hon ville inte va...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: crazy
·
S
Övr. Hund Här är min blandras tjej. Hon blir 3 år i mars och heter Skrållan ! Någon vecka gammal Precis hemkommen (8 veckor) 7 Månader...
Svar
7
· Visningar
899
Övr. Hund När jag var i stallet idag luffade det omkring en söt liten drever där. Trodde först det var nån i stallet som hade med honom, men det...
Svar
11
· Visningar
1 214
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Min goldentik har 2-´3 stycken fettknölar på ryggen. Någon annan som fått´veta nått om det här ska man röra dem? eller bara låta dem vara`?
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Stoppard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka