labradorkorv...

En sån vill jag ha till min!!! :mad:
Min kära blandras (hälften labbe) har också sådana tendenser, tyvärr!
Han har förstört saker för tusentals kronor, putte ut en tung hink med färg (oöppnad 15 liters hink) i trappan och det var färg överallt.
Klöst sönder ytterdörren, dörren till trappen, tapeter, bitit sönder golv, ätit upp all mat när vi bjudit hem gäster, kablar, modem, alla hans "leksaker"...
Så jag lider med dig! Vet inte hur man ska göra, det verkar som min är en ögontjänare, så fort jag vänder ryggen till så är det nåt bus på gång! :(

Mina hundar når allt på bänkarna utan att behöva resa sig på bakbenen, dessutom kan gammel tiken öppna kylen - tänk då är hon inte det minsta kräsen :confused: det är hon inte när hon står och äter i soptunnan heller.

jag vill ha det fräscht i köket + det som hexe skrev... dessutom så är fönsterna riktade mot portingången. inte så lyckat.

Då kan jag förstå att man inte vill ha dom i köket :crazy:
Min stora vovve skulle aldrig få för sig att ta nåt på bänkarna (förutom kattmaten som ställs undan) och har inte lärt sig öppna skåpen...

Liknande trådar

Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 372
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 225
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Hund i trädgård med koja. Gränslös granne... Vill gärna höra med er om vad ni tycker om följande. Vår hund vistas i del av vår...
2 3
Svar
41
· Visningar
10 192
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Har två katter på två år o lite till. Både är vana vid hundar. Men ikväll när jag satt framför datorn och mamma låg i sängen och pratade...
Svar
13
· Visningar
1 895
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka