Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Jag har nu fått erbjudande att gå en kurs. Är det någon som kan berätta lite mer om detta? Vad ingår i kursen och vad kostar den...
Svar
2
· Visningar
913
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag tycker det är otäckt att vi ska lätta på reglerna för införsel av djur (hund och katt) Vad har ni för åsikter kring detta? Själv...
Svar
18
· Visningar
1 711
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Jag har suttit och jämfört agria och folksam och kan inte komma fram till vilket av dom jag skall välja :confused: Vad har ni valt i...
Svar
18
· Visningar
2 242
Senast: blondi3958
·
R
Övr. Hund Våran hund, Tuva är en väldigt trevlig tik på snart 3 år. Men när man ska gå ut och gå med henne så kräver vi att hon ska sitta ner när...
Svar
8
· Visningar
1 049
Senast: Springer
·
K
Övr. Hund Mina två blandrastikar älskar snö! Dom kan inte gå när dom är ute utan mer skuttar fram. Att göra det man ska har man inte tid med...
Svar
1
· Visningar
791
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Har nu sett ett antal rottweilerannonser som skriver att valparna ær registerade i HR? Har inte tænkt på det innan så undrar dærfør...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: puman_22
·
H
Övr. Hund Det ösregnar ute och jag var på väg hem ifrån affären när jag såg en hund stå fastkopplad i en lyktstolpe utan skydd eller nåt.. och det...
Svar
3
· Visningar
893
Senast: Rianimare
·
Övr. Hund Har absolut ingenting att göra , så tänkte passa på att visa lite bilder i brist på annat , hunden är en snart 3år gammal blandrashane...
Svar
7
· Visningar
935
Övr. Hund Min hund har ändrat sig enormt under helgen. Från att alltid vilja vara ute så vill hon bara ligga inne i soffan och sova. Kan det vara...
Svar
4
· Visningar
925
Övr. Hund Min hund vägrar lämna stallbacken! Har försökt flera gånger att få med honom ut på ridturen, men han vägrar. Han är väldigt mammig...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: jontemyra
·
Övr. Hund Jag har aldrig sett henne såhär, hon blev alldeles tokig.. Och hon är inte direkt den matglada typen, men den är slank snabbare än...
2
Svar
27
· Visningar
2 197
Senast: hannibal
·
Övr. Hund Nu har jag precis kommit tillbaka ifrån Stora Stockholm och är i en nästintill extas :love: Har ju länge planerat att skaffa hund...
2
Svar
26
· Visningar
2 600
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Finns det någon här som tävlar i Lydnad? Gärna högra klasser.. Jag är väldigt intresserad av just lydnad och skulle vilja messa med...
Svar
15
· Visningar
1 339
Senast: Albert
·
B
Övr. Hund någon som har lite förslag på övningr till hundar. Jag har en stor Grand Danois, så det ska inte vara en massa dans o hopp övningar...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: KaZa
·
T
Övr. Hund Vi har två små blandisar som nu ska säljas. Nu ringde en av köparna igår och ville höra hur mycket vi bestämt att ta för valpen. Vi har...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: JennyF
·
B
Övr. Hund när vi är ute o går med koppel så vet han knappt vad fot är. Men så fort vi släpper honom lös så händer det saker. Men jag har inte...
Svar
1
· Visningar
841
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Hur skall jag nu kunna sova i natt... Såg i morse att hon inte riktigt ville titta med ena ögat, men kollade det inget rött eller nått...
Svar
1
· Visningar
874
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund hur lär man en golden på 4 år att åka tåg? hon vägrar gå på! o ja ska ta hand om henne på helgerna och för att komma till mig måste hon...
2
Svar
24
· Visningar
2 254
Senast: lie
·
S
Övr. Hund ...vill jag ha. Min favoritövning är att kasta bollen, säga åt hunden att stanna kvar, gå 30 meter från bollen, kalla in hunden som ju...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Petronilla
·
P
Övr. Hund Tror jag bestämt att rasen stavas? Jag och min sambo har bestämt oss för att det kommer att bli våran andra hund. Först en scäfer...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 643
Senast: Fritte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar