Uppfödarkontakt - vad är en "bra" nivå?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Indiana_Jones
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 744
Re: Uppfödarkontakt - vad är en \"bra\" nivå?

köpe en rottisvalp från skåne i sommras.hon är snart 9 månader nu.
jättebra och trevliga uppfödare som hjälper till med goda råd och stöttar när det är problem och myser när de hör att vi älskar våran underbara valp! :love:
vi har gått på valpkurs hos dem med med 2 underbara kullar rottisar. fast vi har närmare 20 mil att köra enkel resa var vi där i stort sett varje helg.
är bara uppfödaren trevlig och seriös är det upp till valpägaren att hålla kontakten tycker jag...annars måste uppfödaren prata i telefon all sin lediga tid!
/Emma

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 404
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
1 921
Senast: Otherside
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
918
Senast: ildiko
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka