Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har en engelsk springer spaniel valp på 6 mån, en grabb, han var ända fram tills för ett par veckor sen relativt lydig (tex så ska han...
Svar
15
· Visningar
1 317
Senast: wtf
·
B
Övr. Hund Avlivade min babylove beagle i måndags förra veckan. efter ett illa år med e-coliinfektioner i ögonen, diagnoser som "hon e bara gammal...
Svar
14
· Visningar
1 062
Senast: beagle
·
B
Övr. Hund Är det ngn som vet vem som är ansvarig för vad hunden gör när man vaktar ngn annans hund? Tar gärna emot svar med paragrafer... Har...
Svar
7
· Visningar
1 059
M
Övr. Hund Jag planerar att ta valpar på min Flat-tik. :banana: Hur svårt tror ni att det blir att sälja valparna? Jag bor i Stockholm. Tack...
Svar
16
· Visningar
1 771
Övr. Hund Jag ska som de flesta redan vet här inne skaffa mig en valp av rasen Grand Danois. Jag har nu fått "erbjudande"/tips om en hanvalp...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 777
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund med hund? Läste på en websida att deras viktgräns var så lågt som 5 kg. Kan inte vara många hundar som väger så lite? Är det helt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Ska ev ta över en tik från en kompis...Kan man sterilisera en tik? Så att man slipper sära på hundarna när hon löper...Hon blir dessutom...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Jag har ända sedan jag flyttade hemifrån funderat på att skaffa hund. Och som livet sser ut just nu så får jag nog nöja mig med att...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Det är en ständig kamp när man har matglada labradorer.. :( Nu har jag lyckats få ner min vuxna tik till en normal och acceptabel...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 555
Senast: pussi
·
Övr. Hund Vi skaffade valp for tre veckor sedan. Cosmo ar en springer spaniel/collie/great pyrenees mix. Och Cosmo gillar att bitas. Nar man...
Svar
11
· Visningar
2 360
Senast: pussi
·
Övr. Hund Hur ska jag göra för att få Nallo mer uppmärksam på mig när han är kopplad? Är han lös går det jättebra. Men bor i tätbebyggt område så...
Svar
5
· Visningar
987
Senast: Mirre
·
D
Övr. Hund Min pappas schäfertik har nu fått 10 söta små valpar!! De är 1 vecka i morgon födda 29/9.Pappan är dobermann som va väldigt snabb upp på...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 398
Senast: ElCamino
·
J
Övr. Hund Vi tränade en del spår med leo när han var yngre. Men så blev han ordentligt getingstycken i ett spår, efter det så blev han lite...
Svar
6
· Visningar
1 183
Senast: Albert
·
A
Övr. Hund Vi har en nästan 3 årig tik. När hon löper har hon ett väldigt konstigt beteende bla att hon pressar sig under min pappas säng mitt på...
Svar
2
· Visningar
28 335
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Ibland när jag kallar in min tik så kommer hon i 190 rätt in i benen på mig. Idag resulterade detta i att jag låg och krälade bland...
Svar
8
· Visningar
976
Senast: GaurdianAngel
·
G
Övr. Hund :o :o Har beställt en hel massa köttben till mina hundar. HUR mkt hade jag ingen aning om :eek: :eek: :eek: HJÄLP!! Nu blir...
Svar
6
· Visningar
803
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jo, vem har sagt att hund och katt är värsta fiender? Kan inte dom bråka på skoj?! Det gör mina iallafall :D Du har en sumploppa...
Svar
11
· Visningar
881
Senast: satanic
·
C
Övr. Hund Idag skulle jag hämta ett paket på Posten (Lantmännen här i byn) och tog hundarna med mig i bilen. När jag hade hämtat mitt paket och...
Svar
15
· Visningar
1 353
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Finns det någon som ger detta foder till sin schäfer? Är det ett bra foder? Min uppfödare gav det till sina vuxna hundar och nu har jag...
Svar
10
· Visningar
1 110
Senast: linafina
·
G
Övr. Hund Hur vet man om ens hund är registrerad i Jordbruksverkets hundregister? Enligt deras hemsida skulle de skicka ut brev till alla...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: glee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka