Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vad ska man göra om ens valp är överdrivet mammig? Jag vet ju att hundar kan vara det men jag undrar om det är normalt att dom är så som...
Svar
6
· Visningar
3 700
Senast: linafina
·
C
Övr. Hund I slutet på juli blev min jämte slö och halsen svullnade upp på honom, så vi åkte akut till jourhavande veterinär (distrikt) och han...
Svar
0
· Visningar
1 809
Senast: Clintan
·
M
Övr. Hund Hur mycket ungefär kan en terrier på 30 cm i mankhöjd väga? 7 kg? Mer eller mindre?
Svar
2
· Visningar
674
Senast: mulis
·
Övr. Hund Var på en mycket uppskattad träning igår med unghunden i med ett gäng som jag tränar med ett par gånger om året, vi har samma ras och...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 520
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Uppfödaren ringde. Hon har fått tillbaka två av sina uppfödningar (pga oseriös ägare och allergi)och söker nu nytt hem. I tankarna...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Jag har på flera ställen sett protestlistor mot hundkapplöpning men har inte skrivit på för jag tycker inte jag har tillräcklig kunskap...
2
Svar
23
· Visningar
3 023
Senast: whipsy
·
Övr. Hund Vad tycker ni är ett lämpligt pris för en hund som behöver omplaceras. Tänkte på en större hund.....
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Om man har bestämt sig för ras men ska välja uppfödare, har ni några förslag på frågor man kan ställa till olika uppfödare för att få en...
Svar
5
· Visningar
10 462
M
Övr. Hund jag och min sambo har så smått börjat fundera på att skaffa hund. problemet är att vi båda jobbar normala dagar och måste således vara...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Milosari
·
Övr. Hund var får man tag på hundgaller? Har försökt googla men hittar inte och bilen har ingen svensk "egen" hemsida (vad jag vet?). Finns...
Svar
3
· Visningar
1 424
Senast: Mammadutt
·
E
Övr. Hund Hejsan alla! :) Jag har en dvärgshnauzer som har lätt att "gå upp i vikt". Vi ger honom 1 dl på morgonen och 1 dl på kvällen. Är det...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund :eek: Det ringde en tjej idag från SKK som ville ha en foxterrier till domarutbildningen, eller om det var en konferance :confused: ...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: Macken22
·
C
Övr. Hund Hej allihopa! Är ny här på sidan... :) Tänkte bara berätta att jag var ute och surfade lite på olika hund sidor å så råkade jag...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Cornelia
·
P
Övr. Hund Finns det mjölkersättning till valpar då dom är ca 6 veckor och tex förlorat sin mamma? Eller vad bör man göra då?
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Ringo_Cassio
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur en sådan går till? Måste strävhåriga JR vara trimmade? och hur i såfall? Måste de kunna gå fot och stå...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: Geezer
·
G
Övr. Hund Jag håller på och forskar lite i min hunds släkt, på en del ställen har jag kommit rätt långt (17 led).. Jag vill göra en stor tavla och...
Svar
10
· Visningar
957
Senast: glee
·
Övr. Hund Min nioåriga greyhoundhane tappar vikt i en fart som varken är önskvärd eller hälsosam. Pensionerad kapphund, jag har haft honom sen...
Svar
9
· Visningar
2 996
Övr. Hund har funderingar på o köpa någon/el. båda dom hundraserna.. någon som vet vart man kan hitta uppfödare, information, hemsidor mm om just...
2
Svar
22
· Visningar
1 754
·
C
Övr. Hund Buss/tåg/båt/flyg? Affärer? (Livsmedels affärer anser jag som självklart att de inte äf välkommna i. Är det rätt?) Klädaffärer...
Svar
16
· Visningar
3 715
·
Övr. Hund Är det någon här som skulle kunna hjälpa mig med att hitta info till ett arbete i min teckenspråkskurs? Jag vill skriva om...
Svar
7
· Visningar
1 749
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka