Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund har hört nånstans att det ska finnas p-piller av den typ man ger till katter till hundar. stämmer det? det hade varit så bekvämt... :cool:
2
Svar
25
· Visningar
7 447
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Satt och funderade härom kvällen på detta med hundgårdsuppfödda valpar. Vi köpte en Hamilton när han var 4 månader.Född och uppväxt i...
Svar
7
· Visningar
2 427
·
B
Övr. Hund Tänkte ni kunde hjälpa mig ifall ni vart med om ngt liknande. Min welsh springer spaniel hoppade upp i sängen vilt flåsande i natt och...
Svar
2
· Visningar
4 678
·
C
Övr. Hund Någon som känner till vad det är för körtel som sitter på svansen? Den lär sitta (på en stor hund, GD) ca 15cm från svansroten och kan...
Svar
5
· Visningar
7 249
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Någon mer som försöker uppfostra sin hund, där det finns fler i familjen som inte gör det! Blir tokig, JAG äger hunden i fråga. Har gått...
Svar
4
· Visningar
1 045
·
J
Övr. Hund Hej! Vi har problem med platsliggandet på vår hund, han ligger oftast bra, stilla och reser sig inte MEN ibland får han "ryck", reser...
2
Svar
22
· Visningar
2 335
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund SER NI NÅT? (Vovve)http://community.webshots.com/scripts/editPhotos.fcgi?action=viewall&albumID=94478259
Svar
15
· Visningar
1 353
Senast: Mammadutt
·
Övr. Hund Fick låna den boken av en bekant som höjde den till skyarna. Han hade helhjärtat börjat köra stenhårt efter bokens metoder och...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Mykatt
·
M
Övr. Hund Har funderat på att vänta till försommaren, men skulle egentligen vilja ha den tidigare, När finns det bäst tillgång till att köpa en...
Svar
10
· Visningar
6 600
Senast: Ginger
·
N
Övr. Hund Fick för mej att börja läsa litet och..från USA på 50 -60 talet kom torrfodret hit. Hunden är lika mycket "urdjur" som vi är. En vild...
2
Svar
38
· Visningar
3 819
Övr. Hund Hejsan! Som en del av er kanske redan vet så har vi redan en hund och nu är det så att vi tänker skaffa oss en till, men står i stora...
Svar
2
· Visningar
1 226
Senast: Casper
·
Övr. Hund Tänkte ni kunde hjälpa mig lite. Letar efter en ny hund. En hund finns redan i huset, (en liten omplacerings blandis)nu ska jag skaffa...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 154
Senast: Calazirya
·
B
Övr. Hund jag undrar om alla hundar är övermjuka i lederna de första veckorna? Då menar jag att de kan böja benen bakåt och inte har någon styrsel...
Svar
6
· Visningar
1 118
Senast: Butterfly
·
B
Övr. Hund Vilka raser gillar att simma och vilka torkar fortast? :)
Svar
18
· Visningar
1 326
Senast: kicki71
·
S
Övr. Hund Har en 7-årig tik som har ovanan att vilja ut mitt i natten och bajsa. Hon får mat vid kl. 9 på fm, och ca kl. 4-5 på em. Motionen...
Svar
12
· Visningar
12 985
Senast: Jadzia
·
B
Övr. Hund Min lilla tik bara hoppas hon överlever nu då och inte dör som min förra gjorde :cry: om allt går som det ska har jag en liten tjej...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Hejsan! är det nån här inne som vet hur grandisarna e i humöret nuförtiden?? har hört att d e många som avlivas pga. att dom hugger...
Svar
13
· Visningar
1 429
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund Sitter och läser i senaste Hundsport och får syn på en bild på en stackars Basset som vunnit någon utställning. Hur kan man se ut så...
Svar
11
· Visningar
1 285
Senast: Egot
·
R
Övr. Hund Om man en gång i livet har älskat jyckar mer än livet självt,sedan efter bett o "äckelmorrningar" har jag blivit livrädd för hundar. vad...
2
Svar
21
· Visningar
2 755
Senast: kpist
·
Övr. Hund kan hundar bli blodgivare i sverige? såg på tv för ett tag sen om en hund som var blodgivare i USA. vad krävs i så fall av hunden...
Svar
7
· Visningar
1 912
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka