Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund här är några nya bilder på våran klippta lhasa apso tik på 7 snart 8 år.. Bilderna på hunden vilken bild tyckte ni blev bäst?
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: eddan2000
·
Övr. Hund Min ena hund har följt med mig på inrikes flygresor. Nu har hund nummer två kommit hem från sin valpning hos uppfödaren. Nu undrar jag...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Ramona
·
W
Övr. Hund Min lilla jackrussel valp är ett helt halv år nu. När man busar och leker eller om han vill ha uppmärksamhet så biter han mig hela...
Svar
11
· Visningar
2 331
Senast: fragansia
·
T
Övr. Hund Min mamma har alltid velat ha en Collie, och nu till sommaren ska vi ta en valp. Någon som kan berätta hur den rasen är? Någon som har...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
9 716
Senast: Solis
·
Övr. Hund läste i metro (tror jag) om ett virus som kom med de hundar som kommer till sverige från tex irland och sånt.. tänkte om nån här är...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: Ramona
·
N
Övr. Hund Letar efter ngn mer med hund i Västerås som man kan gå promenader med. Vi kan inte ha vårna voffe lös pga att han rymmer, men ska dom...
Svar
14
· Visningar
1 070
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Med dessa smågull :love: http://s10.photobucket.com/albums/a116/Gnist/Filmer/?action=view&current=Tullasvalpar070423.flv Nu väger...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Minerva
·
H
Övr. Hund En liten spinoff på ett par av mina gamla trådar. Kom nämligen på att jag startat ytterligare en tråd för ett tag sen om att min tik...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: heylan
·
Övr. Hund Fina flickan våran första vinter tillsammans :D
Svar
0
· Visningar
109
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund Vi har försökt skaffa rottisvalp här i vår, det var lättare sagt än gjort det. Första kullen, där var det bara skendräktighet. Andra...
Svar
9
· Visningar
1 065
Senast: nässla
·
Övr. Hund Våran Rottweilertik blir helt tokig när våra grannar cyklar, går eller rider förbi. Hon kastar sig mot stängslet och morrar, skäller...
2
Svar
23
· Visningar
1 783
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Hittar ej Lalla i skk's hunddata fattar ej.. kan ni hjälpa mig? uppfödaren heter Amazonas (med appostråf på det sista A:et) & hon heter...
Svar
6
· Visningar
911
Senast: Zoya
·
F
Övr. Hund Jag fick en funderar idag när jag fick läsa en artikel som en av mina vänner har gjort. Vi satt och snackade i stan idag i det...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: nevin
·
F
Övr. Hund Efter som att jag snart har blivit mer av ett hund freak än ett hästfreak..Oh att deta med hundutställnigar är så himmla kul. Så hade...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: martha
·
S
Övr. Hund Blace är en 23 månader vit/sable (vit/grå) borzoitik som blev stulen från sitt hem tidigt denna (21 april) morgonen. Vi vet vem som...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: martha
·
D
Övr. Hund Tikvalp, Chihuahua blandning & jag vill ha massor med namnförslag!! Jag har funderat på Lea, Svea & Prima! Visst är hon...
Svar
9
· Visningar
1 266
D
Övr. Hund Ja, jag har ju inte direkt visat mig mycket här på hundsidan, men måste bara dela med mig av några bilder jag tog på min kompis's hund...
2
Svar
23
· Visningar
2 073
Senast: Karolajna
·
Övr. Hund Kan väl inleda med att jag inte är någon hundmänniska, men detta är något jag funderat på ett tag. Hur påverkar det hunden att den är...
Svar
14
· Visningar
1 760
Senast: Svanhild
·
K
Övr. Hund Jag vill blodspåra med min hund. Alltså måste jag ha ett tillstånd från SJV? Där jag redogör för var jag tänker köpa mitt blod? Undantag...
Svar
6
· Visningar
1 868
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Nu har jag börjat träna lite med kameran o lyckades filma dessa roliga ögonblick men tyvär har jag inte fått till skärpan än:crazy...
Svar
1
· Visningar
1 054
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Stora shoppingtråden III