Hatar grannarna!

Sv: Hatar grannarna!

Ikväll lät jag henne bara vara för att se hur hon regerade.

Dom gick fram och tillbaka med sina hästar två gånger på vägen. Hunden springar fram till grinden och skäller enbart en gång sen springer hon bara efter. När dom gick hem till stallet var hon knäpptyst och jag stod såhär :eek: Hon har aldrig varit tyst när dom gått förbi.

Hon skällde lite grann när dom gick förbi utan hästar men inte alls på samma sätt. Det går frammåt alltså :bump:
Nu stod jag bara vid grinden och tittade på henne för att se hur hon gjorde när jag bara struntade i henne och hon var inte alls lika stressad som förut. Kom fram till mig med svansen i full gång :p

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 205
Senast: Hermelin
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 024
Senast: Liran
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
23 413
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar