Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har ett litet dilemma. Jag kommer i nästa vecka att få en häst (gratis). Givetvis vill jag ha ett bevis på att jag då verkligen äger...
Hästmänniskan
Tänkte att jag ska utbilda mig till hovslagare när jag gått ut gymnasiet.. Funderar att utbilda mig i Uppsla på lärnia.. Kollar dom nåt...
Hästmänniskan
Jag funderar på att köpa häst igen. Har inte haft någon på flera år, min förra häst var en unghäst och jag hade en hel del problem med...
Hästmänniskan
Hej,
Jag ska sälja min ena häst och undrar lite om vad man kan skriva i kontraktet.
Vad jag förståt kan man inte skriva att om köparen...
Hästmänniskan
Jag och en kamrat diskuterade vad det kostar att ha häst i Sthlms-området...Vi kommer båda undan ganska billigt, själv har jag ju valt...
Hästmänniskan
För att kunna söka hippologen måste man ju ha praktik i 4-6 mån. Är det ngn som har tips på bra praktikplatser eller har erfarenhet om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.