Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag har hört siffror florera angående minsta parkeringsavstånd mellan hästtransporter på tävling, men hittar inget skrivet någonstans...
Ekonomi & Juridik
Vad har jag som markägare för rättigheter?
Jag vill bli av med skiten men försäkringsbolagt hämtar det inte! Det var inte mitt men...
Hästmänniskan
Även om ett hästköp ligger många år fram i tiden så är det ändå väldigt underhållande att titta på hästannonser,och tanken har då slagit...
Ekonomi & Juridik
Ska sälja min häst till en tjej som vill ha honom på prov en månad först, hur gör jag?
Skriver vi ett vanligt köpekontrakt där det står...
Hästmänniskan
Hittade en gammal tråd från 2005 som handlade om Jällaskolan.. känns inte så rättvist.. :rofl: Nån som har gått där? Vad finns att säga...
Ekonomi & Juridik
En kompis och jag satt i roligt samtal idag om vem som äger "mina" hästar. Jag står som ägare hos ASVH samt på köpekontrakten men de är...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.