Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Lösdrift där fri tillgång på hö/hösilage, vatten, ligghall då inte betestillväxt sker, hage och plats för utrustning ska ingå. Hästen...
Ekonomi & Juridik
Fick frågan från en vän igår:
Ska ni fortsätta betala hela hyran för gården nu när ni inte har stall?
Stallet brann ner för en månad...
Ekonomi & Juridik
Min kille ska lämnas ut på prov till en mycket duktig och trevlig tjej över sommaren (2 månader) för senare köp. Jag undrar lite över...
Hästmänniskan
Hjälp mig bollar lite idéer ang stallen. Trivs just nu utmärkt och hade inte tanken på att flytta tills en kompis hade hittat ett stall...
Ekonomi & Juridik
Jag har en del hästfolk som vänner på Fb som jag egentligen inte känner alls. Men jag blir förundrad över att det verkar vara så många...
Ekonomi & Juridik
För snart tio år sedan (wow - jag är numera gammal :angel:) skrev jag ett inlägg här som handlade om vad man kan göra för hästrelaterade...
Ekonomi & Juridik
Jag har en gård med enskild tillfartsväg på en grannes mark. Vägen går också vidare till ytterligare en granne och via en grind till...
Ekonomi & Juridik
Hej, jag har funderat mkt på detta. Hur löser man det praktiskt om ens häst blir sjuk? Säg att du ser på morgonen innan du ska iväg på...
Hästmänniskan
Har precis börjat plugga på universitetet och funderar på hur jag ska få det att funka!
Hur gör du hästmänniska? Hur får du det att gå...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Hästmänniskan Skönt att höra! Hon är ganska ädel, långbent och högrest. 169 i augusti, men eftersom hon är tre år så lär hon bli ett par tre cm till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.