Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här är ju en av Agrias fulaste trick. Sätta reservationer i löpande försäkring.
De försäkrar in en frisk individ. När den sedan får behandling sätter de automatiskt en reservation för att slippa betala ut mer för den åkomman. Fast det är deras ansvar.
Tydligen är detta något de gör per automatik, överklagan har gått bra för de flesta (även om de behövt tröska igenom det två gånger). Det är för djävligt på ren svenska, den hanteringen de sysslar med.
Många, många år sedan jag hörde om första fallet nu. Häst som var försäkrad sedan föl, fick problem vid 4-årsåldern. Behandlad en omgång,sedan reservation. Ägaren fick själv bekosta resterande behandling (ledinflammation).
Agria snodde oss på veterinärvård och liversättning på en häst som varit försäkrad sedan 10+ år i bolaget. Det är ju en hel del trådar här också om detta med reservationer under löpande försäkring, i stil med den jag beskrev nyss.
Agria snodde oss på veterinärvård och liversättning på en häst som varit försäkrad sedan 10+ år i bolaget. Det är ju en hel del trådar här också om detta med reservationer under löpande försäkring, i stil med den jag beskrev nyss.