Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu på morgonen såg jag en artikel i Aftonbladet om hockey och homosexuella män.
Denne som aftonbladet pratat med säger att homosexuella...
Ekonomi & Juridik
Hoppas det inte blir alltför luddigt att förstå vad jag skriver :angel:
Men för ca 3 månader sen flyttade jag till ett stall där allt...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som funderat över och kanske till och med vidtagit åtgärd (testamente) för att säkerställa att er häst kommer till rätt hem...
Ekonomi & Juridik
Det här gäller inte mig, utan jag frågar för en väns räkning, och vill därför inte skylta med mitt vanliga namn här på forumet. Kort och...
Ekonomi & Juridik
hej, är helt ny här på sidan och hoppas på att få lite tips och kloka ord.
Nu är det så att grannen har 2st egna hästar och har även...
Hästmänniskan
Vem får begära ut klinikjournaler? Får en klinik ringa till en klinik där hästen har behandlats och få journaler eller är det bara den...
Ekonomi & Juridik
Korkad fråga kanske, men vilka är det som köper dessa ponnyer sin kostar 100 000 och uppåt:confused: Varför gör man det? är en 150 000...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Undrar om det finns någon med erfarenheter av att dra sin hästtvist till tingsrätten, hur lång tid tog tvisten, löste sig det i...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag har sedan en kort tid tillbaka lämnat ut min häst på foder då jag har börjat studera på annan ort. Allting har gått...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver ett råd: Jag har en häst inackorderad i mitt stall och ägaren har inte betalat någon hyra på över ett halvår trots många...
Ekonomi & Juridik
en bekant ska köpa gård där de redan e tror de va ko stall som dom ska riva men hur går dom vidare sen för å bygga om de till häst...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.