Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Som rubriken lyder; innebär det någon risk för säljaren att genomföra försäljning av häst utan att den genomgår besiktning? I detta fall...
Ekonomi & Juridik
Ska försöka korta ner historien lite...
Vi skulle ju köpa en ponny till våra barn.
Vi hittar en liten raring, som jag då vill ha på...
Hästmänniskan
Har ju varit visst strul vid stället jag står på och har funderat på att flytta. Sökt men tyvärr finns det rätt dåligt med utbud, har nu...
Ekonomi & Juridik
Stallägare där ute, finns det någon/några som skulle kunna dela med sig av vad det ungefär kostar att driva ett stall, både månadsvis...
Ekonomi & Juridik
Alternativt: "Varför kan hästfolk inte stå för sitt ord?" alternativt "Hur kommer det sig att avtal inte behöver hållas i hästvärlden?"...
Hästmänniskan
Hejsan
Jag ska låna ut min ardennervalack 1-2 år, men vet inte hur en avtal ser ut eller hur man skrivar den. (Jag är dansk och är inte...
Hästmänniskan
Hej, jag undrar vari skillnaden ligger? Är medryttare på en häst nu men pga ägarens studier kommer jag kanske att rida den mer än ägaren...
Ekonomi & Juridik
Vad händer om man har sin häst inacorderad i ett stall som senare visar sig vara ej godkänt? Om det är såpass grova fel att det tar lång...
Hästmänniskan
Drömhästen har dykt upp, men det råkar vara en hingst (att kastrera är inte aktuellt). Problemet är bara att köpet hänger på om jag får...
Ekonomi & Juridik
Jag driver ett litet stall utan ridbana sedan 2006 och vi fick då tillstånd av kommunen att använda en liten, närliggande fotbollsplan...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hästmänniskan En nordsvensk är inte en stor häst egentligen. Bland arbetande kallblodsraser är den liten och hyfsat nätt/sportig ändå. Den är ju ingen...
Hästhantering Yo, sent omsider så har även jag gått med i BHIS och börjat med en för mig ny form av träning tillsammans med hästarna. Inte för att jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.