Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag fick när jag var hos en ortopedtekniker för att få hjälp med mina onda fötter reda på att mina ben är olika långa. Mitt vänstra ben...
Hästmänniskan
Nu har jag tröttnat på att hyra ut boxar i mitt lilla stall. E de inte strul så är det klagomål på ibland onödiga saker. Känner att det...
Ekonomi & Juridik
Har en hypotetisk fråga:
Säg att jag får en häst, i överlåtelse vill överlåtaren att det ska stå följande:
-Om hästen inte sköts på...
Ekonomi & Juridik
Försöker googla men fattar inte...
Om jag (som är näringsidkare) köper en häst från ett annat EU-land, betalar jag då moms på priset...
Ekonomi & Juridik
För snart 4 år sedan (3år 8mån) så flyttade jag akut från en familj där jag varit inneboende på grund av att jag blivit misshandlad av...
Hästmänniskan
Har köpte en ny unghäst och det står i passet att han är mörkfux. Men enligt veterinären som besiktade så kommer han bli skimmel. (Samma...
Ekonomi & Juridik
vet att de är mycket inlägg från mig nu men tänker väldigt mycket fram å tillbaka på de här med min häst..
ligger inlägget fel är de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.