Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
En ny era har startat i mitt liv.
För några veckor sedan blev jag och sambon med gård. :)
Något oplanerat men väl värt att chansa på...
Ekonomi & Juridik
Tänkte höra vad ni tycker är en rimlig kallhyra. Står uppstallad på en anläggning (ridskola) i ett privatstall på en mindre ort.( Ideell...
Hästmänniskan
Om vi leker terapisoffa. Vad tror ni det är ni gillar med hästeriet? Är det ridningen eller stallet eller hästen i sig? Prylarna? Att få...
Ekonomi & Juridik
Har alltid använt spån till mina hästar men har börjat bli lite sugen på halm. Testade lite för några veckor sen när min ponny stod på...
Ekonomi & Juridik
En bekant har lämnat ut en ponny på prov mot handpenning. Datum för slutbetalning har passerat utan att pengar dykt upp och köparen...
Ekonomi & Juridik
Jag skall teckna mig en olycksfalls och sjukförsäkring tänkte jag. Men det är verkligen en djungel. Hur väljer man bolag? Vad skall man...
Ekonomi & Juridik
Hur förhåller sig ni till det? Min förra stallägare har sagt att om jag säljer min häst så är de intresserade av att köpa henne. Förra...
Hästmänniskan
Jag kommer eventuellt att bli erbjuden en ny stallplats i ett stall jag velat stå länge. Dock trivs jag väldigt bra i det stall jag står...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!! Jag rider på ridskola & vissa dagar får de flesta hästar ingen daglig utevistelse?! Den enda aktivitet de får är att gå lektion...
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!)
Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.