Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu står jag i valet och kvalet mellan två stall. De är ganska likvärdiga vad det gäller uppstallningskostnad, förvaringsmöjligheter och...
Ekonomi & Juridik
Är på jakt efter en ny häst och hittade en annons som jag tyckte lät lite intressant. Trevlig allroundvalack som gjort lite av varje men...
Ekonomi & Juridik
Flyttar till vår drömgård om 1 månad. Fem fina boxar och vi kommer ha 3 egna hästar och 2 inackorderingar. Vill att allt skall skötas...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det går att söka information om vem/vilka som har detta tillstånd?
Eller är det helt upp till verksamheten...
Hästmänniskan
Jag kör upp på fredag, men vi har ett dilemma! Vad ska man lasta i släpet för att det ska bli godkänt? Förstår att det måste vara säkrat...
Hästmänniskan
Ägaren har frågat mig flera gånger om jag skulle vilja rida hens häst någon dag i veckan, då ägaren skulle vilja ha lite avlastning. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.