Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hej jag drömmer om att ha ett stuteri när jag blir rik nog :p och då undrar jag ifall någon vet hur mycket det kostar ungefär varje...
2
Svar
32
· Visningar
3 505
Senast: Mabuse
·
Anläggning För dig som har din(a) hästar uppstallade på anläggning, eller för dig som önskar ha de(n) uppstallad på anläggning, vad för tjänster...
2
Svar
32
· Visningar
1 877
Senast: Rugge
·
Gnägg En tecknad ponny,inte Mulle. Har för mig att den figurerat på typ muggar och sånt. Massa roliga tecknade bilder,rund liten ponny med...
2
Svar
23
· Visningar
6 334
Senast: Kilauea
·
Hästmänniskan Ni som rider på flera olika ställen, har ni dubbla uppsättningar utrustning (hjälm, väst och stövlar)?
Svar
11
· Visningar
1 067
Senast: Liten
·
Anläggning Vi har en vall som vi verkligen skulle behöva göra något åt. Jag vet inte om jag kan få några kloka svar här men jag kan ju alltid...
Svar
0
· Visningar
636
Senast: Apollo 13
·
Svar
0
· Visningar
184
Senast: akleja
·
Hästmänniskan Hej! Vi har sagt upp vår stallplats och tagit hästen därifrån. Vi betalar hyra under uppsägningstid, men undrar vad som är rimligt vad...
2
Svar
33
· Visningar
3 530
Senast: LenaH
·
Hästmänniskan Jag ska köpa häst direkt då jag är klar med skolan och har jobb och en stadig ekonomi! Jag är jätte sugen på att köpa en oinriden...
Svar
19
· Visningar
3 814
Senast: Ryttaren
·
Hästmänniskan Går det ens? Ponnyn väger väl knappt 400 kg och om jag förstått det rätt får jag dra högst 750 kg. Finns det så lätta släp att jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 284
Senast: linnsan
·
Hästmänniskan Hej! :) Vet att det finns liknande inlägg, men inte fått nåt svar därifrån som fungerar... Det är så att jag får skavsår på baksidan...
2 3
Svar
45
· Visningar
9 969
Senast: eigollet
·
Gnägg Är det någon som sett någon av showerna dom turnerar med? Vad tyckte ni? Och är det någon som ska se dem nu i helgen i Malmö?
Svar
9
· Visningar
991
Senast: MM
·
Anläggning Jag hyr stall till mina 2 hästar nu och tyvärr är det inte överdrivet myckt mark. Har i dagsläget en vinterhage och 2 mindre...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Masse
·
Gnägg Hej! :laugh: (långt inlägg men jag hoppas ni vill läsa!) Jo, det är såhär att jag är inackorderad i ett stall (ett lite större stall...
2
Svar
32
· Visningar
4 041
Senast: Kiwifrukt
·
Ekonomi & Juridik Förlåt för lite luddig rubrik, men jag undrar helt enkelt om det går att hämta ut handlingar från en annan länsstyrelse än den som...
Svar
11
· Visningar
1 023
Senast: athena
·
  • Låst
Hästmänniskan Detta är en åsikt som jag har. Ibland så hör jag t.ex: Alla hästraser är fina förutom (hästras). Alla ridskolans hästar är fina, men den...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 259
Hästmänniskan Vilken hage av dessa tre skulle ni välja.. ? Hage 1 : Stenig hage. Inte direkt lös sten men många (!) mellanstora "fasta stenar". Det...
Svar
8
· Visningar
1 133
Senast: Hanna_b
·
Hästmänniskan Hej! Har postat en tråd om våran ponny som är importerad från Irland, 5 år, valack , hopponny är förklarade jag att han börjat kasta av...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 543
Senast: palle
·
Svar
0
· Visningar
138
Senast: Sasse