Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har försökt att läsa lite om vad Allemansrätten säger men har inte riktigt klart i hur man ska tolka den. Nån som vet vad som...
2
Svar
31
· Visningar
4 763
Ekonomi & Juridik Jag är ruskigt trött och besviken och ledsen över mitt försäkringsbolags handläggningstider just nu och är därför intresserad av hur...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 738
Senast: Alexandra_W
·
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Pigalle
·
Anläggning Hejsan! Betesmarkerna på gården vi har köpt är förvuxna med delvis tuvor. Behöver nu fixa till dem om det ska växa något alls och undrar...
Svar
5
· Visningar
1 195
Gnägg Jag har alltid varit en hästgalning. Men det senaste året har det bara gått utför. Jag går just nu på gymnasiet och mycket tid går till...
Svar
13
· Visningar
2 282
Senast: Nielaa
·
Ekonomi & Juridik Hej! Känner att jag behöver lite råd och någon att diskutera med. Som de allra flesta hästmänniskor har drömmen alltid varit att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
2 467
Senast: Billy
·
Gnägg Hej! Vi har väl alla gjort något köp någon gång som anses vara lite dumt i någon annans ögon/öron. Jag kan börja med mitt exempel...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
10 355
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Undrar om någon vet vad avtalet hos kommunal ligger på för hästskötare? Har blivit erbjuden ett (till!) jobb hos en uppfödare och...
Svar
8
· Visningar
1 882
Senast: saltopeppar
·
Anläggning Hejsan! Alla aktiva hästmänniskor med kunskap om att bygga ridhus, vi är ett gäng som behöver massa tips. Min första fråga är, hur nära...
Svar
5
· Visningar
2 023
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan har tänkt att ansöka till det till hösten! Men har några frågor, främst kring ekonomin. Det är CSN berättigat läser jag. Hur mycket per...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: tolksele
·
Hästmänniskan Är det fler här som kan få ont på utsidan ankeln efter ett pass med mycket lättridning eller fältsits? Tänkte väl mest se om det...
Svar
15
· Visningar
8 716
Senast: lady_vip
·
Gnägg Ska flytta och därmed flyttar ju också mina hästar. Fått reda på att jag måste inreda en hel sadelkammare själv. Sitter med noll...
Svar
12
· Visningar
3 458
Senast: Korven
·
Anläggning Jag är lite kluven vad gäller om jag ska stå kvar i stallet eller inte. Har stått här ett halvår ungefär och jag vantrivs inte men trivs...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 884
Senast: EmmaN
·
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske men hade varit roligt att veta lite hur ni har det och tänker om reserv saker.:D Jag tävlar och tränar...
2
Svar
27
· Visningar
2 869
Senast: Ingela_S
·
Gnägg Vilket utav dessa bolag har ni till era hästar och varför?
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 890
Senast: Snurre
·
Gnägg Finns det någon karta över ridvägar att få tag på?
Svar
7
· Visningar
1 186
Senast: Snurre
·
Gnägg Hej ! Jag är en tjej på 15 år , 163 cm och väger 53kg. Jag har under 2 år haft en ponny på foder( ridit mycket längre) och har nu...
Svar
14
· Visningar
1 309
Ekonomi & Juridik Jag har en del grejer som lämnats kvar efter att jag avslutade medryttarnas 'medrytteri' (:p), som det inte verkar vara något intresse i...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 689
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Låt oss snacka om det som alla smiter från. Pengar. Nä, inte riktigt. Men vi vet alla att det kan bli dyrt med en häst, dyrare med två...
2
Svar
31
· Visningar
3 323
Senast: fruxolisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar