Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej!
Måste bara fråga hur folk resonerar kring en sak som kommit upp för mig nu. Det är så att vi har en fodervärd på vår häst på 18år...
Ekonomi & Juridik
Jag har sett att det är många som importerat hästar här, vad kostar det att importera en häst från Irland? Och vad behöver man göra i...
Ekonomi & Juridik
Kommer under våren sälja min ena häst. En rar islandshäst, tanthäst, grundutbildad, gångarterna på plats, bombsäker i alla lägen. Tänkte...
Hästmänniskan
Har planer på att bygga egen paddock, ca 20x40 (ev lite mindre)
Har ni några tips på bästa underlag, och hur man får paddocken byggd så...
Hästmänniskan
Nu tänkte jag fråga om råd och undrar om nån annan suttit i samma sits ?
Jag är ägare till ett fantastiskt Halvblod ,som jag valde för...
Hästmänniskan
Jag är en kvinna på 26 år, ska köpa min allra egna häst 2017..
Ekonomin räcker till så det behöver jag inte få höra, det jag vill ha är...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som kan svara på vad som gäller här.
Jag har skickat frågan till företaget men inte fått något svar och nu behöver jag veta...
Ekonomi & Juridik Därför att när det händer en sån här olycka så är det de allra bästa för alla tycker jag. Allt kan bli fel men när det är levande djur...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.