Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej. jag går första året på strömma naturbruksgymnasium och vill självklart arbeta med hästar. Men med vad? Jag har ingen aning om vad...
Hästmänniskan
Om jag får 12000 i månaden vitt och 11000 svart hur mycket skatt ska jag betala då på ett år om vi säger att den kommunala skattesatsen...
Hästmänniskan
Hur ställer sig försäkringsbolaget till en häst som inte går att spruta för att släcka leder men som i upprepade gånger blir halt? Har...
Hästmänniskan
Va kostar ett litet ridhus utan läktare? Inget modernt snyggt med värme och så utan bara ett ridhus man kan vara i på vintern. Va kostar...
Hästmänniskan
Fick här ett litet brev i lådan om att styrelsen ska utföra kontroller av vattenkranarna under den kommande torsdagen. (tydligen så är...
Hästmänniskan
Är det någon som har varit med och arrangerat en studievirkel för e-körkort i sin klubb?
Vi är några som är lite sugna på att gemensamt...
Hästmänniskan
Har problem i en förening jag är aktiv i.
Vi har en ordförande, som förvisso är väldigt kunnig inom vårt gebit, men som ser problem och...
Hästmänniskan
Idag ÄNTLIGEN kom den "inhyrda" bonden (från grannbyn) och körde över alla våra hagar med betesputsen!
Vi har pratat om detta varje år...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.