Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Mitt sto var utleasat till ett stuteri för avel och fick där ett högst planerat hingstföl. Eftersom hingsthållaren/stuteriägaren skulle...
Hästmänniskan
har ett sto föl -03 med denna stamm e 4månader mbr strimbläs. har en 8 a på typ o 8a på galopp.rör sig mkt bra o hoppar bra över stock o...
Hästmänniskan
Vi har en byggnad på vår tomt som ngn gång har varit stall... den står stadigt men det är springor i väggarna och virket längst ner är...
Hästmänniskan
Har ett halvblodssto som i år fått ett föl efter QE som jag har tänkt att behålla. Stoet är nu drätig med Irco Mena och detta föl hadde...
Hästmänniskan
ni som hoppar eller löshoppar era shettisar,,, vad använder ni för bommar?
min minishettis har jag börjat löshoppa lite. men jag vågar...
Hästmänniskan
Hej Alla!
Hur löser ni det där med vatten på vintern. Jag tänker väl mest på er med hästar i utebox/på lösdrift. Hur förhindrar ni att...
Hästmänniskan
Jag köpte i mitten av april en unghäst - åring - vbl.travare. Hon vet.besiktades av säljarens veterinär & jag vet.besiktade henne av min...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.