Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Ni som hyr box, har med allt strö och foder själv. vad får ni betala och vad ingår. tex in och utsläpp utfodring mm...
Svar
19
· Visningar
1 503
Senast: Magica
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som inte alls är ett problem! Jag äger ett underbart sto, som jag tävlar hoppning med. Nu är det så att jag vill...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Pass & registrering med härkomstkrångel Snälla den som kan, red ut åt mig. Vad händer om hingstägaren vägrar att kännas vid...
Svar
6
· Visningar
859
Senast: Magdalena
·
A
Hästmänniskan Hej Alla! Jag behöver ha tips om inköpsställen för ett räcke. Det jag är ute efter är ett räcke (båsavskiljare) som kan bultas till...
Svar
4
· Visningar
1 370
Senast: armada
·
B
Hästmänniskan Någon som har någon bra ritning eller bild på sin hö häck? Jag funderar på att ge hästarna fri tillgång till hö ute i hagen, men vi har...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: mizz_perfect
·
B
Hästmänniskan Sitter i styrelsen i en ganska liten hästförening (ca 120 medlemmar). Problemet är att jag tycker att medlemmarna börjar på att bli så...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: majola
·
Hästmänniskan Vårt nuvarande kontrakt löper med 2 mån. uppsägningstid. Det står också att ändringar i kontraktet kan ske med 30 dagars varsel. Detta...
Svar
2
· Visningar
1 338
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan ...finns det någon som vet hur man går till väga? Hur går intagningen till?? Vad ska man ha i betyg?? Är det lätt att få praktikplats på...
Svar
18
· Visningar
5 518
Senast: phlikkan
·
B
Hästmänniskan Hej! Arbetslös som jag är har jag mycket tid att fundera över vad man ska ta sig till. Har det senaste året varit utan häst, men har så...
Svar
11
· Visningar
1 918
Senast: phlikkan
·
Hästmänniskan Går man ngn kurs? Har hört ngt om tappskolicens... Var ordnas i så fall dessa kurser? :confused:
Svar
18
· Visningar
3 378
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Är det någon som har något bra förslag på hur man kan tjäna pengar till sin klubb. Vi är en ideell klubb som ska bygg en egen ridbana...
Svar
8
· Visningar
1 292
·
D
Hästmänniskan Jag tycket att Sv. Ridsportförbundets utdelan av stipendium till lovande ponnyekipage verkligen tål att diskuteras. Varje år utdelas...
Svar
4
· Visningar
931
D
Hästmänniskan Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till...
Svar
3
· Visningar
801
Senast: Dean
·
F
Hästmänniskan Hur ställer ni / erat försäkringsbolag till att ersätta oförklarliga allergier?? Om jag lämnar in min häst till ett djursjukhus som...
Svar
4
· Visningar
1 260
Senast: fio
·
S
Hästmänniskan vet inte om detta är rätt plats för denna frågan men men... vem är "ansvarig" om min häst sparkar en annan häst i hagen så den blir...
Svar
13
· Visningar
5 915
Senast: fejko
·
H
Hästmänniskan Någon mer som har en ägare till sin medryttarhäst som betalar era träningar? Nu menar jag alltså att hon betalar träningar för mig o...
Svar
10
· Visningar
1 131
·
Hästmänniskan I stallet där jag står ska vi få börja betala hö:t för sig, istället för att det skall vara inräknat i stallhyran. Dom har tänkt ta 3,60...
2
Svar
26
· Visningar
6 362
Senast: pricccen
·
Hästmänniskan Hemma har vi inhandlat en värmeplatta för att ställa hinken i hagen på. Har nu provat den här plattan två vintrar och den fungerar...
Svar
13
· Visningar
6 978
Senast: Sofian
·
G
Hästmänniskan hur mycke kostar de ungefär ? i sthlm . har hört folk säga allt från 350-1000 spänn i månaden ...
Svar
4
· Visningar
1 075
Senast: GoddessOfLove
·
I
Hästmänniskan Har fått tag på stallplats där de vill ha 1000:-/mån för att hyra och då ingår morgonfodring och utsläpp, jag får stå för foder, strö...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Inloggningsnamn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama