Plankan på dynghögen är snorhal!

Trevita

Trådstartare
Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det? Andra tips?

Måla eller limma plankan och släng på grus innan färgen torkat, då blir det som sandpapper. Håller inte i all evighet, men det går ju att göra om! :)

Om möjlighet finns kan man ta in planakn i stallet när msan inte använder den..Då är den torr och inte hal när man ska använda den :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 958
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
2 985
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
936
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka