Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jaha, nu när stallet börjar bli klar är det dags att göra om! :D
Jag har surfat lite och jag föll pladask för den tjusiga Tibro-boxarna...
Hästmänniskan
Det är så att för något år sen när jag var på dagridläger över påsken på ridskolan så inträffade en incident som jag aldrig kommer att...
Hästmänniskan
Vi var och röntgade en av hästarna i början av veckan.
Det tog ett väldigt långt tag och de fick ta om flera gånger, fastän hästen var...
Hästmänniskan
Hur stora hagar ni ni vinter tid och hur är underlaget i dem?
Mina hästar går i ganska små och just nu väldigt leraiga hagar. Värst är...
Hästmänniskan
Hej!
Har en liten funderinga hur det är med när man får en häst utdömd. Är så att jag har ett vbl.sto på 1½ år dvs. hon har inte gjort...
Hästmänniskan
Någon som kan tala om för mig vad allt om fodervärd handlar om? Vad är det för kostnader som man själv står för som fodervärd? Vad kan...
Hästmänniskan
Jag ska bygga ett stall med fyra boxar, spolspilta, foder & selkammare ( helst ett torkrum oxå) men jag har våldsamma fantasiproblem för...
Hästmänniskan
Jag var och tittade på en häst idag. Jag föll pladask för den här hästen, jag kände direkt att jag vill HA den här hästen. Tyvärr så var...
Hästmänniskan
Vet ngn var man får tag i gummimattor som man kan sätta upp på boxväggarna då hästen sparkar? Måste finnas någonstans i sthlms området...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.