Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej ! äntligen ska jag nu få köpa min häst jätte kuL :)
Där vi ska ha honom uppstalald kostar det 1100 kronor inklusive torv och havre...
Hästmänniskan
Jag ska registrera mina två hästar och behöver lite hjälp så att jag inte missar något.
Häst nr 1 är okänd korsning. Enligt svehast.se...
Hästmänniskan
för en fd sk campingstuga. Inte särskilt inredd men med el (inget vatten däremot tror jag). Alltså uppställd på tomt med tillgång till...
Hästmänniskan
Funderar lite löst på att vidga mina vyer och kolla på hästar i Danmark när det blir dags för hästköp till sommaren.
Nån som vet ungefär...
Hästmänniskan
Vad tycker ni?
Om man har en liten ponny, tex shettis, welsh mountain eller litet russ
Ska man få betala mindre för den då än för andra...
Hästmänniskan
vill ha råd på praktik platser i sörmland, jag går i ettan på ett naturbruksgymnasie och ska ha 2vecvkors praktik nu!
vill jättegärna ha...
Hästmänniskan
Täcker försäkringen en ev. operation av lösa benbitar eller anses det vara ett medfött fel? :confused:
Har som tur är inga problem med...
Ekonomi & Juridik Jag känner att det är lätt att säga att man tar tillbaks hästen, men kan vara svårare i praktiken. Säljer du hästen för att betala en...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.