Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag ska köpa häst men det e så mycket man ska tänka på så jag blir helt snurrig.
Är väl egentligen mer orolig ifall man har råd.Alla får...
Hästmänniskan
Är det någon här som vet vad man får för att slakta en häst i dagens Sverige? Jag har blivit erbjuden att köpa (mer eller mindre få) en...
Hästmänniskan
Har ni bra koll på utgifterna kring er/era häst/ar? Jag har sedan ett år tillbaka ungefär haft väldigt god koll på precis (nåja, nästan)...
Hästmänniskan
Sara under signaturen \"Knäpp\"
Den 25 december 2003 dog Sara som fanns här på Bukefalos under signaturen "Knäpp" efter komplikationer...
Hästmänniskan
Jag är erbjuden extraknäck 2-3 dar/vecka (fick bestämma själv!)
som stalltomte hos en tjej med 6 hästar. Jag ska sköta in- och utsläpp...
Hästmänniskan
Är det nån som har gått där eller känner nån som har gått där? Funderar på att söka till rsg. Vad tycker ni som har gått/går där?
~ett...
Hästmänniskan
Har problem med att en del av min hagmark är blöt. Vill därför dika ur och få bort vattnet så jag kan använda även denna bit av marken...
Hästmänniskan
Har du såna i ditt stall? Typ val av byggnadsmaterial, smarta upphängningar för redskap, fiffig förvaring, snygga gallerval, originell...
Hästmänniskan
Jag har sett på olika annonser att det står att praolön erbjudes. Hur mycket går den oftast på?
Har alla som praoar på tävlingsstall t...
Hästmänniskan
Jag har ett stort problem. Min padock är isig med stora vattenpölar. Just nu är det bara sandjord som underlag. Finns det något man kan...
Skola & Jobb Nog för att man kan bo på hotell med låg standard/utrustningsnivå/bekvämligheter, men det du beskriver är ju inte okej nånstans för ens...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.