Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är det någon som har nåt bra tips på hur man tillverkar en höautomat själv. Förhoppningsvis ett billigare alternativ än att köpa. :smirk:
Hästmänniskan
Vill komunen ha betalt för att de har "inspekterat" mitt hästsläp! Jag fick nerslag på att jag hade för liten skylt framåt (vilket jag...
Hästmänniskan
Jag är ute och kör mycket runt om i landet. Ofta ser jag hästar stå i hagar med lera och gyttja långt upp över öronen. I massor av fall...
Hästmänniskan
Jag är inställd på att åka till Australien i höst och vill gärna jobba med hästar där. Någon som vet någon sida man kan leta jobb på? I...
Hästmänniskan
Finns det något sätt att få hästarna att skita mindre i lösdriften? Har speciellt en grismaja som alltid skiter inne :devil:, de andra...
Hästmänniskan
Har utan lyckat resultat försökt hitta begagnade garderober att ha i stallet... Funderar nu på att köpa nya istället... Såg för ett tag...
Hästmänniskan
När man får EU-bidrag i sin verksamhet, t ex för att man håller åkermark öppen, är det då att räkna som en inkomst som man måste skatta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.