Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Är på gång att köpa häst. Undrar hur man kan vara säker på att hästen man köper verkligen är ägarens till 100%. Räcker det att köpa och...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: Görel
·
C
Hästmänniskan Någon som vet hemsidor till såna eller går på något som kan berätta lite om hur det är. Jag har börjat fundera redan nu om jag ska våga...
2
Svar
27
· Visningar
2 263
Senast: Zaga
·
P
Hästmänniskan hej de är så att jag hade tänkt mig att köpe en transport men jag vet inte om jag ska köpa ett som man ska göras vid. jag ska inte ha...
Svar
13
· Visningar
1 194
Senast: Pamme_Jaspin
·
T
Hästmänniskan Jag ska låna ut min häst på foder i ett halvår för senare köp, och då undrar jag vad folk tycker jag ska skriva i kontraktet.! Dom...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Colombia_Girl
·
C
Hästmänniskan Hejsan. Jag ska ha avslutning med mina ridelever nästa vecka. Har ni några tips på vad man kan göra för roligt med dem?? Har funderat på...
Svar
3
· Visningar
1 656
Senast: Neisti
·
Hästmänniskan Hej Jag har en umeå-vagn -86 som vi har påbörjat mindre renovering av. Min fråga: Hur gjorde ni? Vilket material och dess...
Svar
10
· Visningar
1 793
Senast: Cissa
·
S
Hästmänniskan Vi rider på en väg som de är förbjudet med motor fordon,de måste väl ochså gälla cross/moped? Men ideligen så stöter vi på dem å vissa...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Sweet
·
S
Hästmänniskan Skulle man kunna ha en lövsug att suga upp hästbajsar med i hagen? :idea: :confused: Det är ju så jäkla jobbigt att gå med grep och...
Svar
5
· Visningar
1 270
Senast: Sweet
·
E
Hästmänniskan Hej! Någon som vet ungefär vad som krävs i betyg för att komma in där? (har ca 18,00) Någon här som går/har gått utbildningen o kan ge...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: Hind
·
P
Hästmänniskan Behöver någon som vill svara på mina 100frågor jag har. Gärna över pm.
Svar
2
· Visningar
783
O
Hästmänniskan Jag har nu gett upp hoppet om min 16-åriga fjording valack. Jag kan inte hantera honom längre utan att bli rädd och då blir han en fara...
2
Svar
35
· Visningar
3 017
Senast: Osis
·
Hästmänniskan Jag söker ett avelssto och läser en hel del annonser. Många ston som säljs till avel är triangelmärkta av olika skäl. Och det är ju...
Svar
18
· Visningar
2 029
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Jag har läst gamla trådar men inte kommit fram till något direkt svar på min fråga. Det är iaf så att en bit från stallet finns en...
Svar
16
· Visningar
2 826
Senast: Inte_Ung
·
S
Hästmänniskan Vet inte hur många det är här som har verksamhet, men några måste det väl finnas. :confused: Hur gör med bokföringen? Gör ni allt...
Svar
6
· Visningar
948
Senast: pialotta
·
K
Hästmänniskan Har funderat mycket fram och tillbaka på att sälja min häst, men kan inte bestämma mig. Funderar mycket på det här med prissättningen...
Svar
4
· Visningar
834
Senast: Bubbla
·
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Selma
·
G
Hästmänniskan Kanske väldigt fel tråd men hitta ingen bra.=) Vilken försäkring har ni till era hästar? För/nackdelar?
Svar
15
· Visningar
1 249
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan :confused: Jeg skal bygge stall med 5 bokser. Det blir på ett sett i en källare som gjør at det bare blir en inngang, og boksene vil bli...
Svar
1
· Visningar
757
Senast: Mia_R
·
L
Hästmänniskan hej jag har hittat en häst på internet seom jag vill ha...Men mamma och pappa bara tänker på allt joobb. men ja kan ju själv masn är väl...
Svar
9
· Visningar
1 403
Senast: CillaW
·
Hästmänniskan Funderar allvarligt på att bygga om och bygga nytt hemma. Vårt nuvarande ridhus med måttern 13*27 meter kommer att förvandlas till ett...
Svar
3
· Visningar
1 006
Senast: Zaga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama