Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har funderat på att starta upp något slags ridlekis på vår ridskola till hösten, för barn mellan 4-6 år.
Jag jobbar med barn på en...
Hästmänniskan
Hoppas att denna tråd ligger rätt nu. Som så många andra planerar jag att så småningom köpa en gård för att ha några hästar, lite höns...
Hästmänniskan
Hittade den här på annonssidorna, borde inte försäkringen täcka? Tycker det luktar lurendrejeri. Har mailat och frågat vad det är frågan...
Hästmänniskan
Jag ska ev. vara fodervärd under sommaren och behöver lite hjälp med kontraktet. Vad brukar det normalt stå i ett sådant kontrakt? Jag...
Hästmänniskan
Någon som VET konsekvenserna av att inte registrera och inskaffa pass till sin häst innan 2005??
Tycker att det är en onödigt dyr utgift...
Hästmänniskan
jag blir tom i skallen.
Kan någon förklara vilka alternativ och EXAKT hur det går till.
Jag ska fixa papper på mina ponner för tävling...
Hästmänniskan
Pratade för någon vecka sedan med en kusin. Hon frågade mig om jag hade hämtat ut reket.
?????
Jo, hon hade fått ett rek angående arvet...
Hästmänniskan
Någon som har en liten bil som vet vad den får dra? Överväger att köpa en ny småbil typ en Polo, Atos, Citroen C3 eller Peugot 206, vad...
Hästmänniskan
Jag undrar hur ni med eget stall sköter mockningen :confused:
Var slänger ni allt skit och vad gör ni med det sen när ni inte har plats...
Hästmänniskan Jag håller med om att det är ett högt pris för en nyinriden sexåring, men en sm-ponny ligger väl långt över dessa priser! I de grupper...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.