Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vd bétalar ni per år och hur mycket veterinär/liv försäkrade har ni dem??
(jag har min i Agria, 10000kr liv, 50000kr vet, betalar strax...
Hästmänniskan
Tycker det är svårt att sätta ett pris på vår ponny som vi har till försäljning. Läser man på Buke under hästannonserna är det en väldig...
Hästmänniskan
Jag har en fråga till er som har fler än en häst...
Tycker ni det är problem att hinna med två eller flyter det på utan problem???
Jag...
Hästmänniskan
Har just köpt hus med ladugård har bestämt mej för att bygga uteboxar på logen. Skötselrum inne i det gamla kostallet där jag har tänkt...
Hästmänniskan
Tänkte göra en paddock 20*40m, kommer att gräva ur och dränera. Men vad är det jag ska lägga på sen? Vad är det för olika lager? Är det...
Hästmänniskan
Vad kan man ta betalt för att ställa upp med allt från boxplats till foder och skötsel, även motionering av ett dräktigt sto? Allt ska...
Hästmänniskan
Hej,
Är i letartagen efter ny häst..
Behändig storlek för mig är att köpa en maxad D-ponny, istället för stor häst, eftersom jag är en...
Hästmänniskan
Vet inte om detta är rätt forum för min fråga, men jag provar...
Efter ca 1 års tid ska min underbara häst äntligen bli min på riktigt...
Hästmänniskan
Går det att ändra en taxeringskod från 220 till 120 och vad krävs isf? Är det kopplat till hur mycket mark en fastighet har, eller vad...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.