Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag planerar att söka EU-bidrag för att hålla gammal jordbruksmark öppen även i fortsättningen, även om inget odlas eller betas där...
Svar
1
· Visningar
4 363
Senast: TomasN
·
E
Hästmänniskan är det nån som betalar för att rida på grannens/nån annans mark? hur mycket i så fall? finns det nån särskild hästanpassning, t ex...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: break_a_leg
·
Hästmänniskan Gummiflis Vart får man tag i det, (alltså inte det med metall i som är förbjudet utan jag har hört att det ska finnas "vanligt"...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: Peep
·
Hästmänniskan Kommer förhoppningsvis få en inackordering i vinter. Ägaren kommer isf bo 100m alt. 1km från stallet (beroende på vilket hus i byn hon...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: panzy
·
Hästmänniskan Ja, detta gäller igenteligen inte mig utan en kompis. Hon skall låna ut sin shetlandsponny till en som är i stort behov utav sällskap...
Svar
5
· Visningar
1 699
Senast: Favina
·
Hästmänniskan Vi är uppstallade i ett ganska stort stall, med två ridhus, flera paddockar och god tillgång till tränare. I hyran ingår förutom...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Matten
·
Hästmänniskan Jag skall bygga stall och jag vill ha tips och råd att lägga till min ide`om hur det skall se ut! Det kommer att innehålla 5 boxar på...
Svar
6
· Visningar
1 461
Hästmänniskan Spinner vidare på tråden om sommarbete ingår eller inte i hyran. Ni som hyr ut stallplats där hö, strö, sommarbete och ev. kraftfoder...
Svar
4
· Visningar
2 913
Hästmänniskan Ryttarföreningen på ridskolan jag är rider på tänker dra igång café på kvällarna. Intresset för att ha cafet öppet är stort men att...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: jerseyko
·
H
Hästmänniskan Hur funkar det egentligen? Om jag är fodervärd... Har ägaren då rätt att komma och "hälsa på" och rida osv hur som helst på sin häst?
2
Svar
21
· Visningar
2 441
Senast: alpha
·
D
Hästmänniskan Min häst är till salu och jag har en jätte gullig tjej som är intresserad och har varit här och provridit två gånger. Nu vill hon att vi...
Svar
12
· Visningar
1 596
Senast: alpha
·
T
Hästmänniskan Hej! Hittade nyss denna sida...=) :bump: Jag är sugen på att köpa en nordsvensk travare. Vill bara veta vad det kostar i månaden...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Tezz_Jansson
·
Hästmänniskan Nån som vet vart man kan få tag på billiga såna?? *martha som blir galen av att leta skor ihagarna*
2
Svar
24
· Visningar
3 967
Hästmänniskan Jag har annonserat ut ett 5-årigt islandssto där inridningen är påbörjad och fått en del svar. En familj ringde som har en...
Svar
12
· Visningar
1 685
Senast: ang
·
S
Hästmänniskan vem är det som står för vetrinärundersökningen, köparen eller säljaren?
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Jarrah
·
P
Hästmänniskan ni som står i stall där tjänster som utsläpp, insläpp, fodringar, mockning kan fås mot betalning, vad betalar ni för detta? alltså per...
Svar
12
· Visningar
1 092
Senast: Lazio
·
Hästmänniskan Ponnyn ska nu säljas inom kort och min fråga är då; hur ska jag formulera ett bra kontrakt? Vad ska det innehålla? Hjälp mottages...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: mackan
·
C
Hästmänniskan Vad proffsigt det låter, eller hur. Men jag känner mig inte som ett proffs. För jag har inte lärt ut mina kunskaper på jättelänge...
Svar
14
· Visningar
1 339
Senast: Cronis
·
M
Hästmänniskan Vart vänder man sig om man ser djur, i detta fall hästar som blir illa omskötta? polisen, distriktsveterinären eller ngn annan? Vad...
2
Svar
21
· Visningar
2 019
Senast: Mimmi81
·
Q
Hästmänniskan Är det någon här som har byggt eget stall, eller som vet rätt så mycket om det här med stallbygge? I sånna fall har jag lite frågor...
Svar
9
· Visningar
1 770
Senast: Cilva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5
  • Att hata mat

Hund, Katt, Andra Djur