Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad brukar man ta betalt för att sälja en häst åt någon annan på sk kommission (dvs sälja i eget namn men säljaren får pengarna och jag...
Hästmänniskan
Ni som har köpt/sålt häst på prov, hur har ni gjort med betalningen?Allt när ni hämtat hästen, eller har ni delat upp det? Kan tänka mej...
Hästmänniskan
Jag har nyligen fått höra om ett stall på fastlandet och mina funderingar är huruvida ett ridskolesstall som drivs av ett handelsbolag...
Hästmänniskan
:confused: Jag har funderat ett bra tag på att skaffa foderhäst men jag vet ju inte alls hur det går till. Tänkte att någon kanske kunde...
Hästmänniskan
Idag slog det mig att vi har ett fd "gödselhus", tre väggar, gjuten platta och minst 2.20 i takhöjd, 5*5 meter och med en stor öppning...
Hästmänniskan
I Lördags när en granne hemma gick ut till sin häst var magen uppskuren. En valack. Hände vid 20-tiden. Samma datum för en månad sedan...
Hästmänniskan
Ska bygga stall snart, och det vore roligt att kolla på några teckningarav stall, så man kan se hur andra har löst det. Ska bara ha ett...
Hästnyheter Ingen svensk till omhoppning i Stuttgart.
Efteråt är stjärnorna Peder Fredricson och Henrik von Eckermann rasande.
– Fanns det gula kort...
Hundavel & Ras Att få med sig uppfödare som ställer sig bakom de nya målbilder som nu har publicerats skulle i alla fall jag bedöma som lönlöst. Men...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.