Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Pyret innan vi ska ut på promenad
Svar
0
· Visningar
302
Senast: voltis
·
Gnägg En stoflock hos Mas des Iscles.
Svar
0
· Visningar
260
Senast: psychogrrl
·
Gnägg Flocken står och dricker ur älven, april-04
Svar
0
· Visningar
206
·
Gnägg Del av flocken ligger och sover.
Svar
0
· Visningar
225
·
Gnägg Första dagen på sommarbetet, maj-04.
Svar
0
· Visningar
270
·
Gnägg november-04, den enda snön vi får? ;)
Svar
0
· Visningar
199
·
Gnägg Tjurarna transporteras till arenan under Feria du Cheval i Camargue.
Svar
0
· Visningar
337
·
P
Hästmänniskan Om man köper en jordbruksfastighet med tillhörande skog och åker, förbinder man sig då att sköta skogen, åkern? Jag har för mig att det...
Svar
4
· Visningar
1 560
Senast: Anna_
·
Hästmänniskan Fick ett flummigt brev till företaget där jag jobbar idag.. Var nån av alla dom som brukar rida på över gården och ut på skogsvägen...
Svar
7
· Visningar
1 199
Senast: pimy
·
A
Hästmänniskan Fick papperna från skatteverket. Står Lantbruksenhet som typ av taxeringsenhet, 121. Utgörs av växthus samt djurstall. Vad har...
Svar
4
· Visningar
3 284
Senast: Rolle
·
Hästmänniskan Hej! Jag har mina 2 hästar på lösdrift hos en man som har 1 häst. Han hjälper inte till alls utan det är jag som ger dom hö och...
2
Svar
24
· Visningar
2 009
Senast: Fengur
·
Hästmänniskan Häromdagen blev jag utskälld efter noter av en hästägare. Jag jobbar ju som djurskyddsinspektör emellanåt och har under hösten besökt en...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 393
Senast: kopparberg
·
J
Hästmänniskan Finns det nånstans på nätet man kan ladda ner köpeavtal för häst?
Svar
2
· Visningar
1 056
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Hästmänniskan Vad gäller om någon tar hem sin häst på lov eller åker bort eller något sådan. Får dem ta igen fodringar sedan eller betalar dem av det...
Svar
14
· Visningar
1 059
Hästmänniskan Vart gör man det? Kostnad? Vilket är att föredra - handelsbolag eller enskild firma? Andra tips eller ideér mottages tacksamt. Är...
Svar
15
· Visningar
1 402
F
Hästmänniskan Äntligen har jag "hittat" en fodervärd som verkar bra åt min häst! Har införskaffat Lars Deckemans fodervärsavtal, men undrar om man...
Svar
3
· Visningar
1 210
·
  • Låst
Ekonomi & Juridik Undvik att ställa frågor om enskilda objekt (hästar, stallhyror etc). Dessa frågor har ofta karaktär av smygannonser och är sällan...
Svar
0
· Visningar
12 429
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Vad är en normal arrendeavgift för 50 ha medelgod åkermark i Uppland? :confused:
Svar
1
· Visningar
2 379
Senast: Moniq
·
T
Hästmänniskan Hallå, jag undrar om det är någon som känner till Utbildningen på Svensk Terapeut Utbildning AB i kvänum? Har du gått där eller känner...
Svar
2
· Visningar
730
Senast: tereskines
·
Z
Hästmänniskan En av mina hästar får lida för att min tid inte räcker till. Jag har inte hunnit rida och köra den så mycket det senaste året och det...
Svar
12
· Visningar
1 793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023