Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan Hur mkt betalar ni för en termin på ridskolan och hur länge/mkt rider ni? :d :D Jag är inte helt säker men det är nånstans mellan...
Svar
11
· Visningar
978
Senast: Ellinore
·
Hästmänniskan Om jag har en häst försäkrad i ett av våra större bolag, utan reservation. Hästen ska säljas, men har varit behandlad i en led så det...
Svar
4
· Visningar
626
Hästmänniskan Vi var 2 st som var iväg och jobbade på ett travcamp i Märsta och blev lovad att få betalt för dessa dagar. Eftersom min sambo tog...
Svar
10
· Visningar
1 028
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Jag står som ägare på en häst jag sålt. Av nån anledning som jag inte kommer ihåg skulle köparen posta brevet till STC, vilket jag såg...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: MissFideli
·
Svar
0
· Visningar
225
Senast: BusBarro
·
P
Hästmänniskan Ska köpa häst, enligt ägaren är det toppstam på hästen. Enligt stamboken saknar hästen stam på faderns sida!! Det förklarar ägaren...
Svar
12
· Visningar
1 859
Senast: portos
·
Hästmänniskan Läser just ägarkiftesanmälan för vbl, det står "Avgift för ägarskifte eller leasing anges i Travinfo och uttages via STC:s avräkningar."...
Svar
18
· Visningar
1 447
Senast: ghost
·
D
Hästmänniskan Någon som har ett sånt? Vad kostar det? För och nackdelar?? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 205
Senast: vovicockokanon
·
S
Hästmänniskan Jag har fått ett erbjudande att kanske få köpa min älskade sköthäst som jag har stött och ridit i flera år nu... :love: Nu är det bara...
Svar
17
· Visningar
1 316
Senast: abc
·
Hästmänniskan När vi skulle försäkra nya hästen (ett arabiskt fullblod på tio år) så vände vi oss som vanligt till Agria då vi haft dem till våra...
2
Svar
26
· Visningar
2 346
Senast: sara
·
N
Hästmänniskan någon som vet ungefär hur mycket det kostar att fixa ett mätintyg till ponnyn? å hur gammal måste ponnyn vara?
Svar
8
· Visningar
772
Senast: *Natta*
·
Svar
0
· Visningar
231
Senast: psychogrrl
·
Gnägg Mourven de Belugue på ängarna i Sverige, mars-04.
Svar
0
· Visningar
240
·
Gnägg Mourven ligger och sover så sött, april-04.
Svar
0
· Visningar
229
·
Gnägg Första dagen på sommarbetet, maj-04.
Svar
0
· Visningar
233
·
Gnägg Mourven uppe i skogen på betet, augusti-04.
Svar
0
· Visningar
285
·
Svar
0
· Visningar
272
·