Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej. jag är ny här och vi får se om ja gjort allt rätt nu.
jag behöver lite hjälp av kunniga människor ang denna fråga.
det finns en man...
Ekonomi & Juridik
Lite funderingar...
Om man lånar en häst UTAN att skirva något KONTRAKT och olyckan skulle vara framme:
-skadar vid ridning
-skadar...
Hästmänniskan
Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men, jag hade tänkt att skaffa en foderhäst.
Vad är bra att tänka på? Och vilka kostnader innebär...
Hästmänniskan
Är det någon som vet var man kan se starttider för dagen?
Kollar live genom deras hemsida och där står det tid för nästa sändning. Men...
Ekonomi & Juridik
Lite osäker på var detta ska ligga, men... Säg att någon inte har möjlighet att närvara på sin ridklubbs årsmöte men ändå gärna vill...
Ekonomi & Juridik
Är inhyrd i ett stall och har precis köpt en ny pålla so var mer än stirrig i början men som nu har börjat lugna ner sig. Stallägaten...
Hästmänniskan
Nu vänder jag mig till er som har tips och råd, hur får jag ihop att ta upp mitt hästliv på allvar igen och faktiskt sikta mot att tävla...
Ekonomi & Juridik
Någon av er som varit med om att styrelsen inte blivit beviljad ansvarsfrihet vid årsmötet? Berätta för mig, vill veta hur det blivit i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.