Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Hur lång tid är det egentligen skäligt att vänta på en beställd sadel efter angiven leveranstid? Vem bestämmer det?
Sadeln tillverkas...
Hästmänniskan
Hej alla!
Precis som rubriken lyder, vad har ni för möjlighet att göra era "behov" där ni har era hästar uppstallade?
Jag har en liten...
Hästmänniskan
Jag åkte av hästen för snart två månader sen, och skadade ledband/korsband i ena knät. Förmodligen fastnade jag i stigbygeln på väg ner...
Hästmänniskan
Finns det fler som har astma och har häst?
Hur gör ni för att inte bli dåliga?
Jag märker att jag blir dålig och får svårt att andas av...
Hästmänniskan
Hur har ni era hästar uppstallade? Har ni varmstall med spolspilta, ridhus och paddock? Ett fräscht stall med solarium och skrittmaskin...
Hästmänniskan
Igår kväll hörde en bekant till mig av sig angående ridhjälp. Han vill veta om hästarna, två stycken, fortfarande är okej som ridhästar...
Ekonomi & Juridik
Finns det något som liknar ångervecka vid häst försäljning? Jag har sålt en ponny för några dagar sedan och nu har det framkommit fakta...
Hästmänniskan
Hej!
Jag undrar nu så här.
Försäkring på min häst har min pappa just nu. Han vägrar att avbryta försäkring vilket jag vill för jag vill...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.