Hos oss har de en riktigt toalett och även en med dusch och omklädningsrum. Står på en anläggning där ridskola håller till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Följdfråga, om ni har vattentoalett, hur sköts de?
Jag lovar, du vill inte ha en separett! Den är inte så bra på att separera så det blir att bära öppen tunna med skvalpande korvmos.Hej alla!
Precis som rubriken lyder, vad har ni för möjlighet att göra era "behov" där ni har era hästar uppstallade?
Jag har en liten byggnad som jag tänkte göra till ett utedass och funderar på vad som är lätt och relativt ekonomiskt att sätta in.
Funderar på en separett? Dock måste man koppla in el till fläkten vilket känns lite bökigt.
Vad har bi för idéer?
Hej alla!
Precis som rubriken lyder, vad har ni för möjlighet att göra era "behov" där ni har era hästar uppstallade?
Jag har en liten byggnad som jag tänkte göra till ett utedass och funderar på vad som är lätt och relativt ekonomiskt att sätta in.
Funderar på en separett? Dock måste man koppla in el till fläkten vilket känns lite bökigt.
Vad har bi för idéer?