Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hej, jag har en häst som ska stå på sommarbete i fyra veckor medans jag är på semester en tjej som är 16år skall ta hand om min häst de...
Hästmänniskan
På grund av försumlighet och oaktsamhet (hästar insläppta i fel hage - av människa - resulterat i slagsmål mellan hästar)har en häst i...
Hästmänniskan
Har skrivit köpekontrakt, köparen erlagt handpenning. Resterande skulle betalas då jag lämnar bilen (20 mil bort). Säljes i befintligt...
Hästmänniskan
Vi ska göra revolution :p och byta ut våra dåliga trästolpar mot snygga vita plaststolpar :love: (det är nåt för miljövännen det, men de...
Hästmänniskan
Har nu hittat hästen :love: som jag ska dela resten av mitt liv med och allt känns toppen, seriös säljare, välvårdad häst etc etc.
Jag...
Hästmänniskan
I år ska vi för första gången ta eget hösilage. Om man hugger det Dag 1 och det är soligt och torrt väder hur många dagar ska det ligga...
Hästmänniskan
Går i funderingar på att bygga ett vindskyd/utestall till hästarna och har lite funderingar! Vill ju lära av andras misstag istället för...
Hästmänniskan
Och eftersom vi inte är en stor klubb med massor med pengar på banken men däremot i skriande behov av en fungerande paddock skall vi nu...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.