Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har gjort ett litet fel i min EU-ansökan. Pengamässigt går det på ett ut. Ska jag ta tag i det, eller ska jag bara låstsas som det...
Hästmänniskan
Undrar om någon vet vad det kostar att bygga ridhall? Har fått uppgifter på allt från 500.000:- till 1.500.000:-. Det minsta måttet jag...
Hästmänniskan
Är det så att hästägaren är ansvarig för i princip allt som har med hästen att göra? Om den är uppstallad nånstans, får dåligt foder och...
Hästmänniskan
Jag har nyligen haft en veterinär ute som gjort konturdiagram samt chipmärkt Bella. Nu undrar jag hur jag går till väga...
Vart ska jag...
Hästmänniskan
Vilka papper SKA man få med när man köper en häst?
Det var ett tag sen min kom till mig och när en tjej frågade mig idag kunde jag inte...
Hästmänniskan
Om jag t ex skulle hjälpa "ett företag" att trycka upp diverse material, som t ex t-shirtar, märken och annat som dom sedan kommer att...
Hästmänniskan
En lite fråga. Vad har ni för erfarenheter av att annonsera ut/sälja hästar här på Bukefalos. Har ett hbl-föl som jag ska sälja. Brukar...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.