Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Har köpt mig en två åring som står i hörby (Skåne) och skall transporteras till söder om Stockholm. Har funderat på att låta henne åka...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Stallkatten
·
J
Hästmänniskan Hej, Vi har fått höra att vi eventuellt får använda ca 5ha bete av en bonde. Nu är det så att bonden får EU bidrag för marken för att...
Svar
8
· Visningar
1 551
Senast: Jacky
·
Hästmänniskan Jag har nyligen köpt mig en ny häst, en häst import tyskland med full stamtavla och EU-pass. Jag hade tänkt chipmärka honom nu, behöver...
Svar
5
· Visningar
804
Senast: starcraft
·
I
Hästmänniskan Mot flugor i stallen. dvs man ska bekämpa äggen och förekomsten av nya ägg genom att få de gamla flugorna att dö ut. Ska tydligen vara...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: kopparberg
·
Svar
0
· Visningar
153
Senast: Zeeke
·
Gnägg Thengill från Nässelsta e:Hrimnir från Ödmården
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Gullan86
·
Svar
0
· Visningar
243
·
Svar
0
· Visningar
189
·
Hästmänniskan Ska bygga om en del av den gamla ladan på vår jordbruksfastighet till stall. Vi kommer inte att ändra något på utsidan av ladan, och...
Svar
19
· Visningar
2 158
F
Hästmänniskan Vet att det varit många hästpassfrågor, men nu kände jag för att starta en :devil: Hur ska jag göra med min kuse? Han är en 13-årig...
Svar
3
· Visningar
904
Senast: Görel
·
H
Hästmänniskan Jag behöver hjälp satte ut en annons på min islandshäst i Danmark. Först var det lite trögt med intresse. Sedan ringde det en man och...
2
Svar
27
· Visningar
2 087
Senast: Vaccan
·
Hästmänniskan Vad är det för mått som gäller som minimimått om ridbanan ska användas i tävlingssammanhang? 20x40? /Sofia
Svar
5
· Visningar
904
Senast: starcraft
·
P
Hästmänniskan Skall nu försöka komma igång med pass till min häst. Hon är 14 år och av okänd härstammning. Vet vilken hingst som är pappan, och även...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Masse
·
G
Hästmänniskan Vad kostar ett "lass" tegel ungefär? :confused: (Förstår att det varierar beroende på var man köper det)
Svar
3
· Visningar
700
Senast: guess_jeans
·
M
Hästmänniskan Har sökt och letat överallt men jag hittar ingenting om hur det går till att anlägga en ridbana/paddock! Jag har en yta som idag är...
Svar
8
· Visningar
1 417
Senast: freyja
·
O
Hästmänniskan Undrar om det är någon som har ett bra tipps om var man kan hitta bra uteboxar för ett rimligt pris. Undrar även om det är någon som...
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Oggie
·
Svar
0
· Visningar
169
Senast: Elektron
·
Hästmänniskan Vi har lite bekymmer med hur vi ska kunna lösa detta på ett billigt sätt. Då det gamla stallet ( vi pratar om början på 1900-talet...
Svar
3
· Visningar
713
Senast: Bubben
·
G
Hästmänniskan Vi bedriver en liten verksamhet och har genom åren haft många trevliga bra praktikanter. Nu börjar jag tyvärr tvivla på om vi skall ta...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 391
Senast: Lancet
·
E
Hästmänniskan Hej ska ha 12 veckors praktik nere i Skåne,hur är det det fungerar med "praktik lön" Och vart ordnar man detta? Tacksam för svar. :banana:
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama