Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Snaedís frá Selfossi jag tagit på Landsmot/Island 2004
Svar
0
· Visningar
233
Senast: Gullan86
·
Gnägg tror det var han som vann A-finalen i tölt.
Svar
0
· Visningar
263
·
Gnägg 12år kastrerad för ca ett år sedan innan var han varmblodig avelshingst med många vinster. mina släktingar äger han nu=)
Svar
0
· Visningar
321
·
Gnägg en av hästarna vi red på island under en av våra turer. han spejar hemmåt och till höger om honom är Hekla. vi står vid ett stup men så...
Svar
0
· Visningar
150
·
Gnägg vem har sagt att shettisar inte kan?!=)
Svar
0
· Visningar
230
·
Gnägg på Naturbrukets dag körde Pelle i min klass såhär fint i precision=) hästen närmast har tagit en del av mitt hjärta*Dunder*...snyft...
Svar
0
· Visningar
216
·
Hästmänniskan Behöver lite synpunkter ang stallplats åt min treåring. Han opererades för en månad sedan, och fick iom det flytta till ett nytt stall...
Svar
6
· Visningar
818
Senast: Hannely
·
Hästmänniskan Jag har en shettis med okänd härstammning och har chippat henne och haft ut id-kontrollant för att fixa pass. Men jag minns inte vart...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: Maris_
·
W
Hästmänniskan Har haft medryttare tidigare och ibland försvinner de spårlöst och ibland missköter de sig och ja.. *suck* ibland så blir det bara...
2
Svar
26
· Visningar
1 962
A
Hästmänniskan Bakgrunds info: Jag har en 6 årig arab valack på foder och har haft honom sen i mitten på november. Vi kommer jätte bra överens och...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: AlterPride
·
Gnägg gårdens bästa tölthäst. vi galopperade brevid honom när han töltade.
Svar
0
· Visningar
256
·
Gnägg vi tältade där i 4dagar snacka om upplevelse.
Svar
0
· Visningar
212
·
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Mimmi.
·
Gnägg Vem har sagt att Islandshästar inte kan hoppa?!
Svar
0
· Visningar
475
·
Svar
0
· Visningar
218
·
Svar
0
· Visningar
163
·
F
Hästmänniskan Ska sälja min häst, det är första gången jag säljer en häst, har lite funderingar. Min häst är A1 försäkrad sen föl och utan...
2
Svar
20
· Visningar
1 852
Senast: Elektron
·
P
Hästmänniskan Var är det tillåtet/inte tillåtet att sälja lotter för sin klubb? Menar tex klubb A:s lotter på B:s träningar,tävlingar och stall. Finns...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Hej hopp! Här kommer två frågor till nån som kanske vet :bump: Nr. 1: Vid arbetet med att göra en ny hage "hemma" som ligger nära...
2
Svar
20
· Visningar
2 584
Senast: Panni
·
M
Hästmänniskan Vad kostar det ungefär att köpa bockad metall att sätta överst på boxväggarna så att inte hästarna ska gnaga där? Har inga galler...
Svar
14
· Visningar
1 311
Senast: Snuffsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama